Karlovački Autobusni kolodvor u svojih pola stoljeća nije imao niti jedan ozbiljni "facelifting" - kako stvari stoje neće ga imati ni narednih 50 godina?!
Krajem 2018. godine karlovački Autobusni kolodvor napunio je 50 godina. U svojih pola stoljeća kroz centar Karlovca i perone kolodvora prošli su milijuni putnika, proteklih godina mijenjala se i njegova vlasnička struktura no kolodvor se nije promijenio gotovo ništa. Kolodvorska zgrada koja je prije 50 godina bila moderna a njegovi peroni zadnji krik prijevozničke mode i danas je ista, jedino su njezini izlozi dobili ne baš oku preugodnu PVC stolariju i svijetloplavu boju koja je sad već prilično "apšisala", pa cijelo zdanje u kombinaciji s oguljenim zidom vojarne i bodljikavom žicom izleda prilično otužno.
Ima li kolodvor svjetliju budućnost provjerili smo kod Arrive, velike korporacijske tvrtke koja posluje u 14 zemalja a suvlasnik je i karlovačkog kolodvora. Kako nam je pojasnio Duško Kulaš, direktor Autobusnog kolodvora Karlovac, što se tiče samog autobusnog kolodvora i površine na kojoj s odvija promet autobusima, tu nisu sami.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Prema izgledima vremena DHMZ -a od nedjelje do utorka bit će promjenljivo i nestabilno, povremeno će padati kiša
-
Također, Grad traži uvid u glavni projekt ili njegove izmjene, nakon čega će investitoru dati suglasnost. Ukoliko Grad bude izigran investitor plaća penale od 50.000 eura.
-
To je potvrda svega što radi Vlada RH i mi na razini gradske uprave za naše građane. Vlada će u trećem mandatu brinuti o svima bez obzira koga su podržali, jer HDZ brine o svim građanima Hrvatske, rekao je Mandić
- S nama je u suvlasništvu tvrtka Mrežnica sa svojim poslovnim prostorom i tvrtka Autotransport Karlovac sa svojim djelom perona za autobuse. Sami objekti se redovno održavaju i ulažu se sredstva kako bi usluga bila na potrebnoj razini, rekao nam je Kulaš.
Dodaje da kolodvor ima kapaciteta i za veći broj autobusa i veći broj polazaka nego što je danas. Naime, zakonski okvir da autobusi koji prometuju do 40 kilometara ne moraju pristajati na autobusnim kolodvorima te zakonski limitirane cijene usluga, ne idu na ruku autobusnim kolodvorima. Oni su, pojašnjava Kulaš, komunalna djelatnost i teško se mogu sami se razvijati i održavati.
- Kao i sve komunalne djelatnosti usluga otpreme i prijema putnika nije visoko profitabina djelatnost. Kolodvor radi i funkcionira sukladno propisima, te zadovoljava sve potrebe putnika koji koriste uslugu prijevoza kako u lokalu tako i u međužupanijskom i međunarodnom prijevozu. Mnogi prijevoznici izgradnjom autoputa zbog brzine prijevoza odustali su od ulaska u Karlovac, ali ima dovoljno linija koje Karlovac kvalitetno povezuju sa svim destinacijama, rekao nam je Kulaš.
Na naš upit postoji li mogućnost za budući temeljitiji "facelifting" ili možda gradnju ili nadogradnju postojeće zgrade, direktor kolodvora kaže da u "konačnici autobusni kolodvor dijeli sudbinu razvijenosti i napučenosti grada Karlovca i Karlovačke županije i tu nema ništa novoga".
Kako stvari stoje, kolodvor će još dugo vremena ostati isti. Možda barem u nekoj novoj boji.
KAportal.hr
Izdvojeno
-
Prema izgledima vremena DHMZ -a od nedjelje do utorka bit će promjenljivo i nestabilno, povremeno će padati kiša
-
Podsjetimo, predsjednik Milanović ušao je u kampanju kao SDP-ov kandidat za premijera, nakon čega je uslijedilo upozorenje Ustavnog suda
-
Zašto Županija nije napravila to što i Grad Karlovac, osigurala sredstva i uslugu na korist naših građana, pitao je Golubić.
-
Iz policije javljaju i o vozaču (43) uhvaćenom u Slunju koji je također vozio pod utjecajem alkohola, ali i bez vozačke dozvole koja mu je ranije bila oduzeta.
Reci što misliš!