KAportal Mnogi će ovo jedva dočekati: Otvaranje mosta u Gornjem Pokupju za promet i prije roka, kreću i radovi na izgradnji novog | Karlovački informativni web portal
PANDEMIJA KORONAVIRUSA

Mnogi će ovo jedva dočekati: Otvaranje mosta u Gornjem Pokupju za promet i prije roka, kreću i radovi na izgradnji novog

Radovi na mostu u završnoj fazi, Gornje Pokupje

Iako je informacija još uvijek neslužbenog karaktera, otvaranje mosta za promet u Gornjem Pokupju moglo bi biti i prije zacrtanog roka i to već ovaj mjesec. Da je to vrlo moguće pokazuju i radovi na mostu, koji su u završnoj fazi, odnosno završeno je betoniranje gornjeg ustroja mosta i djelomičnog asfaltiranja. Kako doznaje KAportal, most će biti otvoren za automobilski promet i pješake jednom trasom vrlo brzo.

Inače, radovi na sanaciji gornjeg ustroja mosta na rijeci Kupi u Gornjem Pokupju započeli su u rujnu ove godine, a vrijednost investicije procijenjena je na iznos od 5,5 milijuna kuna. Zbog privremenog zatvaranja mosta uvedena je i regulacija prometa obilaznim pravcima, što je s druge strane izazvalo val nezadovoljstva kako lokalnih mještana tako i vozača, a razlog uvelike leži u nepripremljenosti obilaznih županijskih cesta za prometovanje.

Ujedno, samo otvaranje prometa na starom mostu, vrlo vjerojatno će se povezati s početkom radova na izgradnji novog mosta, koji će biti smješten 250 metara nizvodno. Ponovimo, za izvođenje radova na novom mostu pristigla je jedna ponuda, veća za 10 milijuna kuna od procijenjene vrijednosti, i to austrijskog Strabaga.

Veća ponuđena cijena nije predstavljala veliki problem za Ministarstvo prometa, mora i infrastrukture te je potpisan ugovor, kojim se Strabag obavezao u roku od dvije godine privesti kraju radove na izgradnji infrastrukture mosta. Prihvaćanjem Strabagove ponude, ukupni trošak za izvođenje radova na izgradnji novog mosta popeli su se na 67 milijuna kuna s PDV-a .

KAportal.hr

  • Jedan komentar

    1. Naravno da 10 mil kuna više nije problem za Ministarstvo, ne daju oni te novce iz svog džepa.
      A što se tiče obilaznih pravaca za most, svakodnevno se veliki broj Slovenaca izgubi po lokalnim putevima, pa bi zaključio da obilazni pravci nisu baš jasno i dobro označeni.
      A kako dosta vozača koristi neobilježeni šumski put, iz svakodnevnog iskustva mimoilažanja na takvom putu na kojem sad ima prilično prometa, vozači bi mogli malo ponoviti ono što su učili u auto školama, kao npr. tko se miče kome na nagibu, pa evo čisto informativno iz čl. 65. Zakona, unatrag se miče vozilo koje ide niz nagib.
      https://www.zakon.hr/z/78/Zakon-o-sigurnosti-prometa-na-cestama, možda se netko prepozna u ovome.

    Odgovori