GRADNJA BEZ KRAJA

Mandić o cesti na Borlinu: Kinezi imaju dvije godine za Pelješki most pa ako ćemo gledati razliku između njih i nas, ovo je dobar primjer

Odgovarajući na pitanju o rekonstrukciji dijela D-6 u Karlovcu, Mandić je najprije ustvrdio kako, obzirom na sve ono što se događalo od početka radova, imamo dojam kao da su prošle dvije godine, a ne osam mjeseci

Podsjetimo, rok za cjelovitu rekonstrukciju ovog dijela državne
ceste, koji će donijeti novu prometnicu, nogostupe, javnu
rasvjetu, vodovodnu, kanalizacijsku, elektro mrežu… jest dvije
godine, odnosno, lipanj 2021.

– Obzirom na sve što se događalo, dojam je da se radi 2 godine, a
nije, nekih 8 mjeseci. Činjenica je, ne treba od toga bježati,
kad smo si to sve priznali, od HC i izvođača nadalje, da se
zaista ušlo u projekt prilično površno, odnosno, dojam je u
gradskoj upravi da su projektanti malo podcijenili Jozefinsku
cestu. Sad, u vrijeme radova, vidi se da je projekt morao
obuhvatiti puno više aspekata, oborinsku odvodnju, što se
direktno reflektira na grad. Ako sad pogledamo na Borlin i ovaj
dio Marmontove aleje, naš zahtjev bila je organizacija prometa.
Kad smo to preuzeli na sebe, ipak se malo stabilizirala
situacija, pogotovo sad kad je krenula ova dionica Aleje. Datum
asfaltiranja od Borlina do Tičarnice je 12. lipanj, prije neki
dan dobili smo zahtjev izvođača da se dostavi regulacija prometa
za dionicu od Tičarnice, 200 metara, prema Maloj Jelsi, kazao je
na današnjem “aktualcu” Gradskog vijeća gradonačelnik Damir
Mandić, odgovarajući na vijećničko pitanje Renata Humića (HDZ) u
kojoj su fazi radovi na D-6.

I nastavak radova, nakon završetka sadašnje dionice, iziskivat će
prilično zahtjevno rješenje privremene regulacije, ali od početka
radova, po Mandićevim riječima, cilj Grada je zaštititi i lokalno
stanovništvo i gradske prometnice.

– O uspjehu ćemo prosuđivati kad završi cijeli projekt, ali
vidljivo je da smo uspjeli promet (tranzitni, op.a.) kroz
Karlovac maknuti s naših prometnica, nije kakav je bio. Nastavak
će isto biti zahtjevno prometno riješiti, ali ćemo inzistirati da
se promet iz Slovenije itd. ne vodi ovim cestama, imamo podršku
policije u tome. I zbog zaštite platana i velikih kvarova na
vodoopskrbi puno je promišljanja što i kako rješavati, sve se na
dnevnoj bazi prati. Kinezi imaju dvije godine za Pelješki most
pa, ako ćemo gledati razliku između njih i nas, ovo je dobar
primjer, primjetio je Mandić.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest