Rotor na Logorištu, po prijašnjim najavama, nakon što počne njegova izgradnja, treba biti završen u šest mjeseci.
Iako je gradnja bila najavljena za ovo proljeće, a onda, kao što
smo već pisali,
krajem ove godine bar odabir izvođača radova, ništa od toga neće
biti bar još pola godine. Do tada bi trebale
biti izmijenjene lokacijska i građevinska dozvola
zbog drugačijih propusta za vodu ispod prometnice, a onda tek
slijedi odabir izvođača i početak radova.
– Rotor Logorište u veljači prošle godine je dobio lokacijsku
dozvolu, gradska uprava je riješila imovinsko – pravne odnose za
račun Hrvatskih cesta. HC nisu odmah reagirale na lokacijsku i
građevinsku dozvolu i raspisale natječaj pa su prije krenuli
radovi na obrani od poplava, koji jako dobro napreduju na
Logorištu i Maloj Švarči, te se došlo do novog razmišljanja da se
uštedi 4 milijuna kuna, koliko bi koštali propusti na tom dijelu
D-1, te izmijeni i dopuni građevinska i lokacijska dozvola na
način da se ukine nekoliko propusta i da se takav rotor izgradi.
Postupak je pokrenut, u tijeku su razgovori Hrvatskih cesta i
Hrvatskih voda na tu temu, kakvi novi adekvatni propusti ispod
D-1 mogu biti u okviru tog projekta, izjavio je dogradonačelnik
Ivan Mrzljak.
Pojasnio je kako projekt rotora Logorište počinje mostom na
Mrežnici i završava mostom na Korani, dakle, radi se o većem
zahvatu.
– Uvjeravanja su iz Hrvatskih cesta da će se s tim projektom
nastaviti i da za nekih 5-6 mjeseci bi trebali ishoditi nove
dozvole, a potom osigurati sredstva za realizaciju projekta,
kazao je Mrzljak.
Ne misli da gradnja obilaznice Turnja dovodi u pitanje potrebu za
izgradnjom rotora na Logorištu, već da će tek njenom izgradnjom
dobiti puno značenje.
– Rotori su zapravo usporivači prometa i takav rotor, na mjestu s
velikim prometom iz pravca Logorišta i Barilovića, će sigurno
doprinjeti sigurnosti prometa i smirivanju prometa na tom dijelu,
ocijenio je Mrzljak.
Rotor na Logorištu, po prijašnjim najavama, nakon što počne
njegova izgradnja, treba biti završen u šest mjeseci.