NOVA TRANSPARENTNOST

Inkasator novom platformom digitalizirao poslovanje, otvara ga građanima i olakšava plaćanje računa! Mandić najavio digitalno otvaranje gradske uprave

- Pandemija je pogurala i natjerala sve nas da se digitaliziramo ali sva rješenja koja budemo donosili nudili građanima mora im olakšati i povećati dostupnost svih usluga i informacija. Svaki građanin bi iz svog doma trebao imati mogućnost sve upite rješavati na taj način, rekao je gradonačelnik.

“Moj Inkasator” nova je digitalna platforma koja će građanima
uvelike olakšati plaćanje računa ove gradske tvrtke, ali i
omogućiti uvid u kompletno trošenje financijskih sredstava,
praćenje predmeta i dati im uvid u točne informacije u realnom
vremenu.

Po riječima direktorice Inkasatora Andreje Barberić, nova
platforma ima za cilj kvalitetnije, dostupnije i učinkovitije
usluge prema svima ali i potpuno otvaranje poslovanja
tvrtke. 

– Povećava se transparentnost i postajemo uključivi. Platforma
ima pet različitih modula, prvi je informiranje gdje će potrošači
pratiti tijek statusa svog predmeta. Početkom ove godine započeli
smo stvarati platformu “Moj Inkasator” po primjeru nekih gradova
koji su već imali otvorene platforme. Potaknuti brojnim dnevnim
upitima građana o naplati računa, promjeni članova domaćinstva,
izdavanju potvrda odlučili smo digitalizirati i automatizirati
procese kako bi prije svega građanima omogućili kvalitetniju,
dostupniju i učinkovitiju uslugu, a našim radnicima smanjili
opterećenost ovim aktivnostima kako bi se mogli usmjeriti na
razvojne aktivnosti i poboljšanje kvalitete usluga, kaže
Barberić. 

Uz informiranje i komunikacije prema potrošačima u Inkasatoru su
otišli i korak dalje. 

– Na platformi smo otvorili modul i- Transparentnost koja
prikazuje sve naše rashode koji proizlaze iz poslovanja, do
razine računa. Građani i svi korisnici će moći vidjeti svaki
zaprimljeni i plaćeni račun te propitkivati i tražiti
pojašnjenja. Smatramo da ovim načinom prezentiranja poslovanja
postajemo potpuno transparentni i da ćemo otkloniti sve sumnje o
trošenju sredstava.  Puštanjem platforme u rad postajemo
prvo trgovačko društvo u javnom vlasništvu, ali i prvi upravitelj
višestambenim zgradama u RH koji potpuno transparentno prikazuje
svoje poslovanje, zaključila je Barberić.

Što sve nudi “Moj Inkasator” predstavio je Marko Ignjatović,
direktor tvrtke Libusoft Cicom koja je ponudila ovo softversko
rješenje. 

– Građani mogu vidjeti koliko je Inkasator transparentan, koliko
se trošI novac ali i vidjeti kad je došao i do koga zahtjev,
kako se rješava i koliko dana treba da se riješi, vidljiva je i
transparentnost poslovanja. Građani mogu na financijskim
karticama vidjeti sve svoje račune i zaduženja, što je plaćeno
ili ne, bit će pored bar koda bit će i jedan gumbić pored gdje će
građani putem kartičnog plaćanja moći platiti navedeni račun,
kaže Ignjatović.

Nadalje, tu je i usluga USZ namijenjena suvlasnicima u
višestambenim zgradama kojima je Inkasator upravitelj. Preko tog
sustava mogu vidjeti na što se troši novac i svoja zaduženja.

– Mi smo 2018. godine kad smo donijeli strategiju pametnog grada
na razini gradskog sustava i postavili si ciljeve da cijeli
sustav, od grada, ustanovi i tvrtki krene primjenjivati pametna
rješenja. To zvuči “trendy” no nije to osnovni cilj. Svrha je da
mogućnosti digitalizacije koristimo i od toga koristi imaju
građani, da putem tih rješenja dobiju točnu informaciju na
vrijeme, alate kako mogu organizirati svoje poslovanje u
kontekstu usluga koje pruža gradski sustav i dio otvorenosti i
transparentnosti gradskih sustava, kaže gradonačelnik Damir
Mandić. 

Dodaje da na razini gradskih tvrtki, uprave i ustanova ima
kvalitetnih ljudi, ali činjenica je da ćemo se tu još morati
razvijati. 

– Pandemija je pogurala i natjerala sve nas da se digitaliziramo
ali sva rješenja koja budemo donosili nudili građanima mora im
olakšati i povećati dostupnost svih usluga i informacija. Svaki
građanin bi iz svog doma trebao imati mogućnost sve upite
rješavati na taj način, rekao je gradonačelnik.

Najavio je da će od 1. siječnja 2022. godine poslovanje Grada
Karlovca, ali i svih ustanova imati poslovanje dostupno javnosti.

– Cilj je približiti svima na što se troše novci, ali ne samo na
što nego i kako. Naša želja je da se s tom transparentnosti
podigne i povjerenje u javni sustav, zaključio je Mandić. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest