Do nedostupnosti telefonskih linija došlo je jer je Gradska toplana upravo u procesu promjene svoje telefonske centrale radi unaprjeđenja usluge korisničke podrške
Na članak objavljen na KAportalu danas su reagirali u Gradskoj
toplani. U članku je jedan od predstavnika stanara zgrade u
Grabriku iznio svoje nezadovoljstvo, kao jer su njihovi telefoni
za pritužbe bili nedostupni.
Priopćenje prenosimo u cijelosti.
Iznimno nam je žao zbog problema koji je nastao uslijed
nedostupnosti naših fiksnih telefona. Gradska toplana nije bila
upoznata s tehničkim problemom nedostupnosti svojih fiksnih
telefonskih linija 0800 i 411-166 do 25.
12. ujutro tj. do trenutka saznanja za problem grijanja u
predmetnoj podstanici u Grabriku. Od tog časa odmah je,
zajedno s telekom operaterom, pristupila
otklanjanju kvara te je na internetskoj stranici tvrtke
objavljena obavijest o privremenoj telefonskoj
nedostupnosti, u kojoj se građane zamolilo da probleme
(privremeno) prijavljuju elektronskim putem, na našu e-mail
adresu: info@gradska-toplana.hr, koja je navedena i na
vrhu web-stranice Gradske toplane.
Do nedostupnosti telefonskih linija došlo je jer je Gradska
toplana upravo u procesu promjene svoje telefonske centrale radi
unaprjeđenja usluge korisničke podrške, s ciljem da svi pozivi
naših korisnika budu zaprimljeni i obrađeni. Gradska toplana
prelazi na novu, moderniju IP centralu te je trenutno u razdoblju
migracije fiksne telefonije i nažalost svi zajedno trpimo
privremene probleme koji će uskoro biti riješeni.
Problem s uslugom grijanja cijelo je vrijeme moguće prijaviti
putem e-maila na adresu info@gradska-toplana.hr ili preko
kontakt-obrasca na internet stranici tvrtke
www.gradska-toplana.hr, iako nije zaprimljen niti
jedan e-mail s pritužbom na kvalitetu grijanja od srijede
22. prosinca.
Nakon što je Gradska toplana saznala za predmetni problem,
tehničar Gradske toplane je otišao odmah u predmetnu toplinsku
podstanicu zgrade u Grabriku, u roku manje od sat vremena; dakle
nije točno da će se to učiniti u roku nekoliko dana niti je tako
komunicirano, kao što je navedeno u članku na KAportalu. Gradska
toplana gotovo uvijek izlazi na intervenciju u roku nekoliko
sati, a kod ovakvih prioritetnih situacija posebice.
Do otklanjanja kvara s redovnim fiksnim telefonskim linijama,
kvarovi se mogu prijaviti na broj telefona 091/2584-020 kao
i na e-mail info@gradska-toplana.hr te preko kontakt obrasca ili
izravno, kažu u Gradskoj toplani.