Vikendaš iz Osora nezadovoljan uslugom obračuna otpada Čistoće pozvao inspekcije – direktorica tvrke kaže da nisu u prekršaju: “Korisnik svoje usluge nije plaćao ni po starom obračunu”

– Vezano za obračun naplate odvoza smeća bio sam uporan, slao inspekcije i sada je napokon stiglo rješenje u kojem se vidi kako je inspekcijskim nadzorom ustanovljeno da Čistoća Duga Resa ne posluje sukladno zakonima, što se tiče obračuna. Ovakvih problema ima jako puno, ali se o tome ne govori, volio bih kada bi se malo izašlo u javnost, pa pokazalo kako ta gradska poduzeća zapravo “pljačkaju” građane. Dok se građani ne osvijeste, dok se ne angažiraju, promjena ne bude. Tome treba stat na kraj, a mislim da bi mediji mogli i trebali odigrati veliku ulogu u tome – obratio se našoj redakciji čitatelj Hrvoje Senegović.

Nezadovoljni korisnik Hrvoje Senegović, pod upitnik stavlja način obračuna cijene usluge obzirom na veličinu dodijeljenog spremnika, u naselju Osor, gdje je bio vikendaš.

– Kako su oni nekoga stavili na 120 L ili 80 L ako imamo zajednički od 1100 L? I još mi stavili da je udio u tom zajedničkom spremniku 0.0278, tj manji od 3% – navodi Senegović te se poziva na uredbu o formiranju krajnje cijene za korisnika i formulu za obračun. Pritom piše kako je rekao da će podmiriti sva dugovanja, u periodu u kojem nisu boravili u vikendici, kao za period u kojem nije obavljena usluga, jer zbog vremenskih uvjeta otpad nije odvožen i po nekoliko tjedana, ako se primjeni formula po kojoj se treba obračunavati cijena usluge.

Na njegovu prijavu reagirala je tržišna inspekcija, koja je provela nadzor u Čistoći, a prema preslici koju je objavio Senegović, tvrtka je počinila prekršaj u dijelu koji se odnosi na obračun cijene usluga određen člankom 171, stavak 1, točka 4 Zakona o održivom gospodarenju otpadom.

Za objašnjenje o kakvom prekršaju je riječ i znači li to da će doći do izmjene obračuna cijena pitali smo direktoricu dugoreške Čistoće Josipu Škrtić Pucarević.

– Inspekcija je u tvrtki provela nadzor prije dva mjeseca. Od inspekcije nismo dobili nikakvo očitovanje niti ikakvu dokumentaciju o pokretanju prekršajnog postupka, a objave na društvenim mrežama ne mogu komentirati. Od navedenog korisnika dobili smo dopise u kojima osporava obračun usluge. Mi smo mu obračunali kantu od 120 litara, a on ima spremnik od 1100 litara, no prema odluci Gradskog vijeća Duge Rese, u čl. 16 određeno da se u dijelovima naselja u kojima je pristup korisnicima otežan zbog uskih prometnica, Osor – Gorica, može postaviti zajednički spremnik, a obračun se vrši prema zaduženom volumenu i prema broju odvoza. Dakle, tom odlukom te očitovanjem korisnika u izjavi, naše postupanje je zakonito – kazala je direktorica Škrtić Pucarević te pojasnila kako su prijave prema inspekcijama od strane ovog korisnika počele u trenutku kad su ga kontaktirali radi podmirenja dugovanja.

– Riječ je korisniku koji prema našoj tvrtki ima dugovanja još od 2017. godine, dakle i prema starom obračunu nije plaćao svoje obveze. Nakon što smo ga kontaktirali radi podmirenja dugovanja, počele su pritužbe na obračun i pisanje dopisa inspekcijama. Navedena osoba zapravo više nije naš korisnik usluga, jer je prodao svoju imovinu, odnosno vikend kuću u Osoru, no ne želi podmiriti dugovanja stoga ćemo nažalost svoja potraživanja morati namiriti ovršnim putem – kazala je direktorica Josipa Škrtić Pucarević te pojasnila kako ni navodi nezadovoljnog korisnika o tome kako usluga nije obavljana nisu istiniti, jer tijekom provođenja nadzora inspektorici su tahografskim listićima dokazali da su kamioni bili na navedenoj lokaciji.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest