Dugoreško Gradsko vijeće nakon poduže rasprave dobilo novi Poslovnik – Sporno bilo i vrijeme sjednica

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na prošloj sjednici započete izmjene i dopune Statuta Grada i
Poslovnika o radu Gradskog vijeća, nastavljene su i danas, ali
sada više nije bio sporan broj Odbora i njihovih članova, već se
najviše raspravljalo trebaju li se sjednice Vijeća održavati
prije podne kao i do sada ili bi bilo prikladnije održavanje u
poslije podnevnim satima, kao što to čine neke druge, mahom manje
lokalne samouprave. Tako je nezavisni Zoran Vilović podnio
amandman kojim je tražio da sjednice počinju u 18 sati, obzirom
da većina vijećnika radi do 15 sati, te da se materijali
dostavljaju deset dana prije sjednice, jer kad su važni dokumenti
poput Proračuna, vijećnici ih ne stignu proučiti. Podržao ga je
Vjekoslav Tutek (HDZ), a Zlatko Grčić (HDZ) istaknuo je kako ne
postoje zakonski akti prema kojima poslodavci trebaju omogućiti
vijećnicima dolaske na sjednicu tijekom njihovog radnog vremena,
stoga neki vijećnici koji rade u privatnim tvrtkama imaju
problema kad se sjednice Vijeća održavaju ujutro. No, također je
naveo i kako za održavanje Vijeća poslije podne valja drugačije
organizirati radno vrijeme djelatnika Gradske uprave.

Protiv sam normiranja vremena, već sjednice predsjednik treba
sazivati ovisno o raspoloživosti vijećnika, odnosno ako nema
vijećnika sazvat ćemo sjednicu poslijepodne, a predsjednik Odbora
konzultirati će se s članovima i sazvati sjednicu kako se
dogovore. Cilj rekonstrukcije bio nam je racionalizacija,
optimizacija i kvaliteta, to zapravo sad već provodimo i sve tako
piše u Poslovniku, stoga nemojmo sada “trla baba lan” . Što se
tiče Proračuna, svim vijećnicima on će biti dostupan više od
mjesec dana prije sjednice, zapravo svi vijećnici su ne samo
pozvani da svojim prijedlozima sudjeluju u njegovu kreiranju, već
je to njihovo pravo i obveza, stoga nema potrebe da materijali ne
budu dostavljani kao i dosada – prokomentirao je gradonačelnik
Tomislav Boljar.

Rasprava u kojoj su se iznosili argumente za i protiv se odužila,
a predsjednik Vijeća Ivan Moguš pojasnio je kako je već bilo
sličnih situacija, ali je problem riješen direktnim kontaktima
gradske uprave i poslodavca, stoga tko ima sličnih problema može
se javiti gradskim službama.

Novi Poslovnik većinom glasova na kraju je ipak prihvaćen.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest