Otvoren za probleme sugrađana: U Dugoj Resi uveden “uredovni dan” kod predsjednika Gradskog vijeća

Po prvi puta od ustroja Grada Duge Rese predsjednik Gradskog vijeća odlučio je uvesti uredovni dan tijekom kojeg na razgovor prima građane. Obzirom da je Vijeće u ovom sastavu djeluje još od 2013. godine predsjednika Vijeća Zlatka Grčića upitali smo zašto je tek sad počeo na razgovor primati građane?

Intencija za uredovnim danom postojala je još nakon izbora, u vrijeme pokojnog gradonačelnika Baršića, ali mi je on kazao kako nema slobodnog prostora. No, sada obzirom da se obnašatelj dužnosti gradonačelnika Tomislav Boljar preselio u gradonačelnički ured, ponovio sam svoj zahtjev. I ovog puta prvi odgovor je bio da će tu prostoriju koristiti vježbenici, no na moje inzistiranje, jer riječ je o samo jednom danu u tjednu, ipak se pokazala dobra volja i napokon sam dobio prostoriju u gradskoj upravi – ispričao nam je Zlatko Grčić.

Dakle, svake srijede u vremenu od 8 do 12 sati predsjednik Gradskog vijeća Grada Duge Rese Zlatko Grčić, u zgradi gradske uprave u sobi 49, održava uredovan dan za sve građane Duge Rese, koji mu se u navedenom vremenu, uz prethodnu najavu tajnici Grada na telefon 819-000, mogu osobno obratiti sa svojim problemima, zamolbama, primjedbama i slično. Ukoliko je netko ne može doći, predsjednika Vijeća kontaktirati može i telefonom na broj 819-028.

Koliko osoba je dosad došlo na razgovor i što najviše tišti Dugorešane?

U protekle tri srijede od kako sam uveo uredovan dan, primio sam 12 građana Duge Rese, a osim privatnih problema, kao što su pomoć pri zapošljavanju, pri čemu nažalost ne mogu pomoći, građani su iznijeli dosta pritužbi na rad gradskih tvrtki, Komunalnog i Čistoće. Tako se primjerice žale na vrijeme i način ukopa na groblju, kako se za pokop mora sve platiti unaprijed, a nema ni popusta na gotovinsko plaćanje. Nadalje žale se kako nije pokupljeno lišće, što osobito smeta starije građane, jer se boje da se ne okliznu i padnu. Zatim imaju i niz primjedbi i pitanja vezanih za komunalnu infrastrukturu i slično – kaže Zlatko Grčić te dodaje kako smatra da mnogi građani još ni ne znaju da mogu dođi na razgovor, a neki eto dođu i bez najave pa mora drugima skratiti vrijeme, no obećaje kako će nastojati primiti sve zainteresirane.

A što građani mogu očekivati, odnosno kako im planirate pomoći?

Građanima mogu poručiti da ću saslušati njihove probleme i pomoći tamo gdje to kao predsjednik Gradskog vijeća mogu te da ću svu navedenu problematiku prenijeti zamjeniku gradonačelnika koji obnaša dužnost gradonačelnik Tomislavu Boljaru, kako bi se o njoj raspravilo na koordinacijama tvrtki . Za neke teme, za koje će to biti potrebno, raspravljat će se javno na sjednici Vijeća. Primjerice, za teme o poslovanju gradskih tvrtki, održat će se tematska sjednica Vijeća. Smatram da ćemo na ovaj način ljudima omogućiti malo transparentnije predstavljanje problematike, ali i rada te nadležnosti Gradskog vijeća – zaključio je Zlatko Grčić.

KAportal.hr

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest