- Nažalost se neke stvari ne daju previše požuriti, jer sudjeluje puno institucija i čimbenika, a svaki podnesak prolazi kroz analizu nekoliko sektora u HŽ-u, rekao je Rakočević.
Prema dugoreškom Reciklažnom dvorištu uređena je i proširena postojeća prometnica, a Grad je pokrenuo i postupke kako bi uredio i njen nastavak sve do zgrade Pošte u središtu Duge Rese. Da bi se to moglo realizirati valja ukloniti željezničke tračnice koje Dugorešani popularno zovu “peti kolosijek” i grudobran, koji se još uvijek nalaze na tom prostoru iako već desetljećima zapravo ne služe ničemu.
– U postupku za “peti kolosijek” do sada smo izradili geodetski snimak koridora ceste koji bi prešao u vlasništvo Grada Duge Rese, jer je sada u vlasništvu RH. Na taj geodetski elaborat, koji je izradila tvrtka Geo-kom d.o.o dobili smo suglasnost HŽ-a i Mrežnice d.d. te je predan na provedbu u katastar. To obično traje oko mjesec dana, a nakon toga ide na provedbu u gruntovnicu, rekao je za KAportal gradski pročelnik Mladen Rakočević te pojašnjava kako je nadalje tvrtka Tehnomodus d.o.o izradila je prometni projekt koji se sada usuglašava s HŽ-om, jer je potrebna njihova suglasnost.
Realizacija ove prometnice prilično je važna zbog projekta Aglomaracije, jer će u dijelovima Duge Rese promet biti zatvaran zbog izvođenja radova. Stoga bi nova prometnica bila dobro došla alternativa kad se primjerice bude radilo kroz Jozefinsku ulicu, ali i općenito prometno rasteretio središte Duge Rese.
Kad se riješi sva ova papirologija, HŽ još treba terenskim očevidom utvrditi mikrolokacije podzemnih instalacija. Što još uvijek nije obavljeno.
– Nakon toga bi imali suglasnost da o svom trošku uklonimo grudobran, kontaktnu mrežu i 5. i 8. kolosijek. Radovi na aglomeraciji bi trebali uskoro početi, a završiti krajem 2023. godine tako da očekujem uspostavu nove prometnice u tijeku radova, a vjerojatno ipak ove godine, zaključio je pročelnik Rakočević. Još kaže kako se nažalost neke stvari ne daju previše požuriti, jer sudjeluje puno institucija i čimbenika, a svaki podnesak prolazi kroz analizu nekoliko sektora u HŽ-u.