- Za treći podvožnjak, kod Svetog Antuna, osim tehničkih problema, koji su danas vjerojatno lakše rješivi nego li prije nekoliko desetljeća, najveći su problem privatne garaže, kaže gradonačelnik
U Dugoj Resi su izgrađena dva željeznička podvožnjaka, a
desetljećima, za sada bezuspješno, pokušava se dobiti “zeleno
svjetlo” za izgradnju trećeg u blizini crkve Svetog Antuna.
– Sedamdesetih godina Duga Resa je dobila novi ulaz u grad, stara
“ramapa” u današnjoj Jelačićevoj ulici je zatvorena, a
istovremeno je izgrađen nadvožnjak kod hotela Duga Resa, odnosno
Sportskog doma. Taj podvožnjak od čije izgradnje je proteklo
gotovo pedeset godina u doista je derutnom stanju i pitanje dana
kad će se komadi betona ili željezne ograde pasti na prometnicu i
sudionike u prometu, rekao je gradski vijećnik Jasmin Sarvan te
dodao kako bi bilo bi dobro da Grad zatraži od HŽ da se hitno
pristupi sanaciji tog podvožnjaka.
U međuvremenu, u Dugoj Resi je napravljena sanacija postojećeg
podvožnjaka prema Staroj Cesti. Taj podvožnjak bio je jako uzak i
opasan za promet. Sanacijom prije šest godina on je proširen, sa
5 na 7 metara, iako to nije bilo prema očekivanjima nekih
građana, podvožnjak je ipak širi i ima nogostup.
Međutim, ovaj objekt, iako je investicija tada bila vrijedna
gotovo 4 milijuna kuna, pri čemu je i Grad uložio oko 400 tisuća,
s jedne strane nije izveden kako treba.
– Bočna strane podvožnjaka prema Kasaru, visine oko šest metara
nije opločena, niti učvršćena kamenom, za razliku od druge strane
prema ulici Stara Cesta, gdje je sve podzidano i opločeno. Stoga
se na dijelu, gdje je očito napravljen propust, događa da se za
svake jače kiše na nogostup i kolnik slijeva blato i kamenje, što
stvara ugrozu za sudionike u prometu, prokomentirao je situaciju
Sarvan te podsjetio kako se već desetljećima govori o potrebi
izgradnje još jednog podvožnjaka kod crkve Svetog Antuna.
Tamo bi ujedno na prometnici bio i napravljen rotor pa bi se
rasteretila Samovojskina ulica koja više ne može podnijeti
postojeći promet. Obzirom da je riječ o velikoj investiciji,
Sarvan smatra kako ovo pitanje treba pokrenuti kod nadležnog
ministarstva.
Dugoreški gradonačelnik Tomislav Boljar kaže da će HŽ-u promptno
uputiti zahtjev za sanaciju starog podvožnjaka, kao i zahtjev za
održavanje zelenih površina uz prugu od ulaza do izlaza u Dugoj
Resi, obzirom da je riječ o središtu grada, gdje raste kupina i
grmlje i skuplja se smeće, stoga to treba redovito
održavati.
– Za treći podvožnjak, kod Svetog Antuna, osim tehničkih
problema, koji su danas vjerojatno lakše rješivi nego li prije
nekoliko desetljeća, najveći su problem privatne garaže koje su
izgrađene na potpuno neadekvatnom mjestu, prije pedesetak i više
godina. No, inicijativa i potreba postoji, stoga ćemo opet pitati
HŽ, zaključio je Boljar.