Osim novog vizualnog identiteta, TZ Kupa predstavila je prvi promotivni video turističkog područja, a dostupan je na službenom Youtube kanalu zajednice, kao i na Facebook, Instagram, TikTok profilu Visit Kupa.
Turistička zajednica područja Kupa, koja obuhvaća grad Ozalj i općine Lasinja, Draganić, Kamanja, Žakanje i Ribnik, predstavila je novi vizualni identitet. Riječ je rješenju autora magistar dizajna Martina Peranović, kojim će ova novoosnovana turistička zajednica na jedinstveni način na cijelom području sudjelovati u turističkoj i promocijskoj ponudi cijelog područja.
Tom prigodom autor vizualnog identiteta Martin Peranović istaknuo je kako je kroz istraživanje o rijeci Kupi i područjima kojima teče, nije se mogao otrgnuti dojmu koliko bogat vizualni karakter nudi tok same rijeke.
– Grafizmi rijeke koji su upisani na topografskim kartama izazvali su me iskoristiti ih upravo takve sirove, kao komunikacijski jezik kojim sam se poslužio pri oblikovanju identiteta. Eksperimentalnim pristupom izrezivao sam kolaže specifičnih riječnih tokova i tehnikom pojednostavljivanja i vektorizacije oblika dizajnirao sam lettering koji koristim kao osnovni vizual. Identitet odiše prirodnim duhom, kreativnošću, spontanošću, radošću i poziva na avanturu, pojasnio je autor novog loga Peranović, koji je ujedno i nagrađivani član Hrvatskog dizajnerskog društva i Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika.
Iz TZ područja Kupa napominju kako je aktualan i prvi promotivni video turističkog područja, izrađen u produkciji Digitalni tisak Karlovac, a dostupan je na službenom Youtube kanalu zajednice, kao i na Facebook, Instagram, TikTok profilu Visit Kupa.