Ova investicija dio je projekta osiguranja i modernizacije uređaja osiguranja 50 željezničko-cestovnih prijelaza na željezničkoj mreži Republike Hrvatske, a vrijedna je 1,45 milijuna kuna
Iako su radovi na postavljanju automatsko sigurnosne rampe na
najproblematičnijem željezničko cestovnom prijelazu na pruzi
Bubnjarci – Ozalj – Karlovac, u Cuzlju pokraj Ozlja, odavno
završeni, ista još uvijek nije u funkciji. Zašto je tome tako,
KAportal je pojašnjenje potražio od investitora, HŽ
Infrastrukture.
Kako nam kažu, trenutno se izvode radovi na osiguranju
željezničko-cestovnog prijelaza novim automatskim uređajem za
osiguranje. Prije puštanja u rad, koje se očekuje krajem ove
godine, bit će potrebno obaviti još interni tehnički pregled,
zatim državni pregled te ishoditi rješenje Agencije za sigurnost
željezničkog prometa, dodaju.
Ponovimo kako je ova investicija dio je projekta osiguranja
i modernizacije uređaja osiguranja 50 željezničko-cestovnih
prijelaza na željezničkoj mreži Republike Hrvatske, a vrijedna je
1,45 milijuna kuna.
Inače, ovaj željezničko – cestovni prijelaz broji nemali broj
prometnih nesreća, ali iz dana kada je linija putničkog vlaka iz
smjera Karlovca ili susjedne Slovenije prometovala i dvadesetak
puta dnevno.
Danas ova pruga vlaka ne vidi niti upola manje, i ne jer putnika
nema, nego isključivo radi sustavne degradacije željezničkog
putničkog prijevoza u ovom djelu Karlovačke županije, koji je
očito postao sam sebi svrha. Prilog u tome ide i činjenica što
vlakovi na ovoj pruzi voze tek dvadesetak kilometara na
sat.