OBAVIJEST ZA KORISNIKE

Vodovod i kanalizacija – komunikacija i kontakti za korisnike, reklamacije i kvarove

Obaviještavamo cijenjene korisnike naših usluga da smo
unaprijedili vidljivost komuniciranja prekida vodoopskrbe putem
web stranice Društva.

Sada se poveznica “Prekid vodoopskrbe” nalazi odmah na vrhu
Naslovne stranice. Na istoj se nalazi i obrazac putem kojeg nam
možete dojaviti kvar,ukoliko uočite istjecanje vode u Vašoj ulici
ili na nekoj drugoj lokaciji. Podsjećamo, informacije o kvarovima
i prekidima vodoopskrbe u vrijeme radnog vremena možete dobiti
kontaktiranjem Odjela za odnose s korisnicima na 649 113 ili 649
114, pozivom na centralu 649 100, a od 0-24 na raspolaganju je
besplatni telefon 0800 400 047.

Zahvaljujemo se na suradnji, strpljenju i razumijevanju kojeg
iskazujete u situacijama prekida vodoopskrbe.

  Za sva pitanja iz domene korisničkih prava i obveza
dostupni su sljedeći kontakti:

Centrala : 047 649 100

Odjel za odnose s korisnicima: 047 649 113, 649 114 ili 649 146

Za dojavu stanja vodomjera možete koristiti naš web obrazac na
poveznici :


https://www.vik-ka.hr/korisnicki-kutak/dojava-stanja-vodomjera.html

,

dostaviti podatak na e-mail:
ocitanja@vik-ka.hr

ili telefonski na 649 113, 649 114, 649 146.

Kontaktiranjem navedenih telefona možete se informirati o Vašoj
potrošnji, o priključenju na sustav vodoopskrbe i odvodnje te od
drugim temama iz domene korisničkih prava i obveza

Kontaktiranjem telefona 649 114 možete naručiti uslugu pražnjenja
sabirnih i septičkih jama

Vaše upite ili reklamacije može nam dostaviti i na službeni
e-mail: kontakt@vik-ka.hr.

Prilikom dolaska u prostorije Društva, molimo Vas da se i dalje
pridržavate propisanih mjera o obaveznom nošenju maske,
dezinfekciji i držanju distance.


 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest