KARETROVIZOR

Pogled u prošlost je varljiv – nešto je bilo bolje, nešto i puno gore, ali ono što se ne mijenja je nezadovoljstvo autobusnim prijevozom!

Ondašnji Karlovački tjednik gotovo da na barem mjesečnoj bazi ima tekstove o ovom ili onom problemu koji su stanovnicima izazvali autobusi.

Radeći na ovoj rubrici često puta smo se osvjedočili da su
sjećanja ponekada varljiva. Bili smo mlađi i bezbrižniji pa nam
se čini da je sve bilo ljepše, no istina je, kao i uvijek, tek
polovično takva. Neke su stvari bile bolje nego danas, neke su
bile gore pa i puno gore nego danas, a neke su jednostavno –
ostale iste.

Dobro je kada su te “iste” same po sebi dobre, no problem je kada
to “iste” znači da su već desetljećima jednako loše. A, čini se
da je jedna od takvih nezadovoljstvo Karlovčana lokalnim
autobusnim prijevoznikom.

I, zaista, ondašnji Karlovački tjednik gotovo da na barem
mjesečnoj bazi ima tekstove o ovom ili onom problemu koji su
stanovnicima izazvali autobusi – vozači koji ne staju na
stanicama, oni koji stanu pored birtije i naprave pauzu od 15-20
minuta na kratkim rutama kako bi trgnuli “jednu ljutu”, zapušeni
i zagušljivi autobusi, neredovite linije, autobusi koji se
jednostavno ne pojave… i tako dalje. 

A, kako govori sljedeći tekst, ponekad se ni na informacijama
nije mogla dobiti točna… jel, informacija!

“(Dez)informacije Autotransporta”, Karlovački tjednik, 1.
ožujka 1973. godine

Subota, 24. veljače, 16:30 sati.

Putnik telefonom: Molim vas, kada ima autobus za
Mahično?

Netko iz prometnog ureda Autotransporta na Trgu Matije Gupca:
Za Mahično imate autobus u 18:00 sati!

Putnik: Znate li kad se otuda može natrag?

Netko iz prometnog ureda Autotransporta: Možete se vratiti u
18:30 i 19:30 sati.

Isti dan, u 17:40 sati, u Prometnom uredu, samo nakon
razgledavanja svih voznih redova i traženja oznake gdje stoji
autobus za Mahično u 18:00 sati.

Putnik dvojici radnika Autotransporta: Molim vas, kada ima
autobus za Mahično?

Jedan od te dvojice: U 20:30 sati! … A, možda vam je taj
što je odgovorio mislio na autobus koji ide u 18 sati, ali preko
Netretića, Metlike i Ozlja!

Dolazi i prometnik s gableca. Mlad čovjek. Stranka mu se
potuži na krivu informaciju i pita kako je moguće da se takvo što
dogodi. On, kaže, nije dao takvu informaciju, a za druge ne
odgovara. Netko se bezvezno javio na telefon i rekao prvo što mu
je bilo na jeziku. Uz nekulturno ponašanje i uvrede, mladi
prometnik hoće stranku izbaciti iz svog ureda uz savjet da u
Mahično može i autobusom preko Netretića i Metlike.

Naravno, prometnik ni nakon dugočasnog uvjeravanja da se s
putnicima ne može tako postupati, pa ma tko se javljao na
telefon, nije našao ni jedne riječi isprike, već samo uvrede.
Stranka se začudila što Autotransport takve ljude dovodi na
ovakva radna mjesta. Umjesto njega, stranci se ispričavao
kontrolor, koji se tu slučajno našao.

Posao kojeg je trebalo obaviti bio je neodložan. U Mahično se
moralo. Prvi pri ruci bio je taksi. No, tko će ga platiti?
Stranka ili Autotransport? Treba li nesavjestan rad pojedinih
Autotransportovih radnika plaćati putnik? 

(foto: kafotka.net)

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest