Ravnatelj parka potvrdio je da je gotovina izbačena u vrijeme pandemije te da se više od gostiju na to žale konobari koji teže dolaze do napojnica
Dva ugostiteljska objekta na Plitvičkim jezerima šokirali su
grupu učenika koji su bili u posjeti, naime pojašnjeno im je da
ne mogu platiti gotovinom nego isključivo karticama, koje,
naravno, nisu imali – jer su djeca, javlja Jutarnji
list.
“Radim kao učitelj i ovih sam dana bio u svojstvu nastavničke
pratnje s učenicima na Plitvičkim jezerima. U ugostiteljskim
objektima Plitvičkih jezera u kojima smo bili može se plaćati
samo karticama, a ne gotovim novcem. Rekao sam na blagajni da je
službeno sredstvo plaćanja gotov novac, euri, a ne kartice te
kako tako nešto nije po zakonu. No zaludu, kavu sam morao platiti
karticom.
Pitam se kakvo je to poslovanje kad maloljetni učenici, čitavi
autobusi, ne mogu popiti sok i kupiti grickalice jer nemaju
kartice. Meni je to izvan svake pameti i ekonomske logike”,
požalio se jedan od učitelja koji želi ostati anoniman.
Gotovina im je prema navodima bila odbijena u dva objekta –
Bistro kupalište Plitvička jezera te Bistro Kozjačka Plitvička
jezera, a ravnatelj parka Tomislav Kovačević potvrdio
je kako tamo doista ne primaju gotovinu, kao ni u Bistrou
Labudovac.
“Tamo smo ukinuli gotovinu u vrijeme korone, kad je bila
preporuka da se što je moguće više plaća karticama, a tako smo
onda ostavili i za kasnije.
Plitvička jezera imaju ukupno 29 šankova i jedino na ta tri nije
dozvoljeno plaćanje gotovinom, ponajviše zbog sigurnosnih
razloga, jer je riječ o dislociranim objektima, u kojima nam je
problem imati puno gotovine u kasi”, rekao je Kovačević te dodao
kako se zbog toga Upravi parka puno više žale konobari, koji teže
dolaze do napojnice, nego gosti.
Dodao je kako su imali nekoliko prigovora i da vjeruje da to može
biti nezgodno za učeničke ture, ali naglašava kako je na ulazu u
park to jasno dano do znanja te smatraju da zaista ima dovoljno
šankova na kojima je moguće platiti i karticom i gotovinom.
Iako su u Hrvatskoj puno češće situacije gdje ugostitelji ne
primaju kartice nego obrnuto, HNB se već ranije izjasnio kako
propisima nije izrijekom definiran način plaćanja, a Zakon o
zaštiti potrošača čak omogućuje ograničenje načina plaćanja,
ovisno o posebnim okolnostima slučaja.