pritužbe na poštu

Poštari omotnice nasumično ostavljali, građani sami razvrstavali poštu: ‘Dobili su otkaz’

Sanjin Strukic/PIXSELL

Razgovarali smo s glasnogovornikom Hrvatske Pošte Krešimirom Domjančićem koji je otkrio da se i planira povećanje cijena poštanskih usluga

Sve je više pritužbi građana na poštare koji ne dostavljaju
račune, pisma i pošiljke. Na zagrebačkoj Trešnjevci nemarni
poštari nasumično su ostavljali buntove s više od stotinu
omotnica koje su stanari na kraju sami razvrstavali.

Odgovore smo potražili kod glasnogovornika Hrvatske Pošte
Krešimira Domjančića. Kazao je da se radi o nekoliko
novozaposlenih poštara koji nisu uredno obavljali svoje radne
zadatke.

“Oni više nisu u sustavu, odnosno izvanrednim otkazom ugovora o
radu to više nisu naši poštari. Znači, dobili su otkaz, a to je
praksa kada se radi o takom teškim povredama što u praksi znači
nedostavljanje pošte”, kazao je Domjančić.

Ali zašto uopće kasne dostave pošiljaka?

“Radi se o nekim lokaliziranim problemima koji se mogu javiti u
kraćem vremenskom periodu. Tijekom sezone uz ovu specifičnost
tržišta rada, imamo jadransku obalu gdje velik broj radnika
tijekom ljeta ode, ali mi već sada primjećujemo da se radnici
vraćaju nazad na kontinent i da je nešto lakše doći do radnika”
kazao je.

Zaposleno 100 stranih radnika

Hrvatska pošta, ističe, ima gotovo devet tisuća zaposlenika, a od
toga je dvije tisuće poštara.

“Ako fali zaposlenika, fali na određenim lokacijama po nekoliko
poštara, ali nije to ništa dramatično”, kaže te dodaje da je
trenutno oko 100 stranih radnika u sustavu.

“Od toga je dvadesetak radnika iz regije dok je 80 radnika iz
Azije. Solidno su se snašli, neki čak dostavljaju i poštu, ali
većina ih dostavlja tiskovine ili puni paketomat”, objašnjava
Domjančić.

Na pitanje kako namjerava riješiti problem nedostatka ljudstva i
kašnjenja računa odgovara:

“Već smo prošle godine digli plaće svim radnicima 25 posto,
pretprošle godine smo poštarima, radnicima u sortirnici i
radnicima u poštanskim uredima digli dodatnih 20 posto. Vidimo da
je to nužnost i da ćemo morati dodatno podizati plaće. Cijene
usluga će morati ipak ići gore kako bi se moglo kvalitetno
platiti radnike i zadržati standard poštanske usluge. To je
jedini način da radnike platimo više” zaključio je Domjančić.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest