Kažu nam i da nastoje omogućiti najoptimalniju uslugu javnog prijevoza, ali i da svakako postoji prostor i mogućnosti za daljnje poboljšanje, na čemu intenzivno rade
Kad su 1. travnja ove godine otvorene kružne i nove autobusne linije, mnogi su građani to jedva dočekali, posebno oni koji žive u prigradskim naseljima i vezani su za javni prijevoz, a rade u tvrtkama s “netipičnim” radnim vremenom.
Jedan od njih požalio se KAportalu da su neke kruže linije sad ukinute, te da su se on i neki njegovi sumještani iz Rečice našli u problemu jer nemaju adekvatnu vezu naselja u okolici s gradom.
Pitali smo u karlovačkoj gradskoj upravi, a koja ima ugovorni odnos s Autotransportom za javni prijevoz, koje su to linije i koji je razlog za njihovo ukidanje.
– Nakon pokretanja usluge javnog komunalnog linijskog prijevoza putnika na području grada Karlovca 1. travnja Grad Karlovac i Autotransport Karlovac nekoliko puta usklađivali vozne redove i linije. Tako je prvo usklađenje voznog reda sukladno uspostavljenim linijama bilo u svrhu vožnje za vrijeme ljetnih školskih praznika, kažu nam u gradskoj upravi na naš upit.
Dodaju da je početkom rujna uspostavljen novi vozni red uzimajući u obzir novu školsku godinu, te uvođenje tri nove linije. To su: Linija 19 (Vučjak), Linija 13 (Tušilović, Okić) i Linija 20 (Zagrebačka).
– Uzimajući u obzir činjenicu da na pojedinim linijama imamo povratne informacije kako neki od polazaka nemaju putnika i kako ti polasci nisu vezani za školske polaske, napravljeno je dodatno usklađenje voznog reda. Stupilo je na snagu 15. listopada, kada su pojedini polasci na linijama reducirani, kažu nam u Gradu.
Doznajemo i što se dogodilo s linijom za koju je pitao naš čitatelj.
Naime, u gradskoj upravi nam kažu da dodatne informacije koje su zaprimili iz mjesnih odbora Rečica i Šišljavić idu k tome da je potrebno usklađenje polazaka u vremenskom intervalu između 16 i 17 sati, a za što je dostavljena povratna informacija u navedene mjesne odbore, pa će kod idućeg usklađenja voditi računa o traženom.
– Za kružne linije 100 i 101 nisu napravljena nikakva ukidanja, niti reduciranja polazaka. U 2024. godini je za javni komunalni linijski prijevoz utrošeno milijun i 10 tisuća eura. Grad Karlovac intenzivnom komunikacijom s ugovornim partnerom, s jedne strane, a s druge strane mjesnim odborima i gradskim četvrtima i stanovnicima, dodaju još u Gradu.
Kažu nam i da nastoje omogućiti najoptimalniju uslugu javnog prijevoza, ali i da svakako postoji prostor i mogućnosti za daljnje poboljšanje, na čemu intenzivno rade.