Izgradnja dugo očekivanog novog mosta u Gornjem Pokupju na rijeci Kupi u punom je zamahu, te bi u prvim mjesecima 2022. godine ozaljsko područje konačno trebalo dobiti kvalitetnu prometnu povezanost s Karlovcem.
Nije dobio Pelješki most, ali je Pokupski, i to za 15 milijuna kuna više od procijenjene vrijednosti. Austrijski Strabag sljedeće će dvije godine graditi jedan od najduljih, ali i najskupljih mostova u Karlovačkoj županiji, onaj u Gornjem Pokupju.
Kao što je najavila i zamjenica župana Martina Furdek Hajdin, izgradnja dugo očekivanog mosta koji spaja gradove Karlovac i Ozalj, započela je u travnju te su u tijeku radovi na nasipavanju nove trase pristupne ceste s obje strane rijeke Kupe, koje će se spajati novim mostom 250 metara nizvodno od postojećeg. Ukupna duljina zahvata nove prometnice uključivo s mostom iznosit će 615 metara, a ukupna dužina nove prometnice 440 metara, dok će se sama trasa nove pristupne ceste nalaziti u nasipu.
Izgradnjom nove pristupne ceste i mosta doći će i do prelaganja, odnosno premještanje trase državne ceste DC228. Ono započinje nakon pružnog pojasa željezničke pruge u Mahičnu iz smjera Karlovca, te prelazi budućim mostom na desnu obalu Kupe. Nakon 120 metara spaja se na postojeću trasu državne ceste DC228 na lokaciji postojećeg mosta te se u dužini od 75 metara uklapa tlocrtno i visinski na postojeći kolnik.
Ugovor s izvođačem, austrijskim Strabagom, potpisan je krajem prošle godine na iznos od 60 milijuna kuna, što je gotovo 15 milijuna kuna više od procijenjene vrijednosti u javnoj nabavi Hrvatskih cesta. Prijava službenog početka gradnje započela je 22. siječnja 2020. godine, a sami radovi na terenu krenuli su u travnju. U roku od 24 mjeseca investicija izgradnje trebala bi biti završena, a time će i zapadni dio Karlovačke županije konačno dobiti adekvatnu prometnu povezanost s Karlovcem i autocestom Zagreb – Rijeka.