ZADOVOLJNI REZULTATIMA

Prva godina turističkog projekta IQM uspješna – ocjena online reputacije Karlovca narasla na 90,1%

Turistička zajednica grada Karlovca uspješno je završila prvu godinu projekta Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji (IQM Destination Karlovac) koji je Strategijom razvoja turizma grada Karlovca odabran kao najbolji mogući model razvoja turizma u Karlovcu te u okviru kojeg su odrađene brojne aktivnosti.

U projekt se u proteklih godinu dana uključilo preko 50
turističkih subjekata s područja grada Karlovca, te je kod svakog
od njih proveden individualan audit nakon kojeg su dobili
smjernice za daljnji rad. Započeta su mjerenja kvalitete online
reputacije svakog pojedinog objekta kao i cjelokupne destinacije.
U odnosu na početak mjerenja, nakon prve godine projekta ocjena
online reputacije destinacije Karlovac porasla je za 4,9% te sada
iznosi 90,1% što je izuzetno visoka ocjena kojom su u TZ vrlo
zadovoljni.

U vrijeme najveće krize i izolacije, tijekom travnja i svibnja,
održano je 10 online koordinacija sa svim skupinama dionika
(atrakcije, smještaj, ugostitelji, agencije, OPG-ovi). Iz dana u
dan pratila se situacija na globalnoj razini te su dionici na
koordinacijama dobivali najnovije informacije vezane uz
turistički sektor u doba  pandemije i krize. Izrađene su i
smjernice, odnosno savjeti za provođenje marketinških aktivnosti
u novim uvjetima. Smještajnim kapacitetima prezentirani su
najnoviji i ponajbolji primjeri i upute za higijenske standarde.
Dionike se savjetovalo i o brojnim
drugim temama kao što je definiranje cijena na tržištu nakon
krize, promotivne aktivnosti pojedinih objekata, preporuke nakon
analize poslovanja…

Održana je i koordinacija s predstavnicima NP Plitvička jezera
kako bi svi zainteresirani dionici u Karlovcu dobili važne
informacije o poslovanju Nacionalnog parka iz prve ruke. Započeta
je suradnja i umrežavanje karlovačke ponude te priprema IQM
destinacijske turističke kartice kao jedna od aktivnosti ovog
projekta što je naišlo na vrlo dobar odaziv svih dionika.

Zajedničko pozicioniranje Karlovca definirano je kao promoviranje
grada u parku i poželjne destinacije za posjet nakon korone, s
naglaskom na socijalnu distancu koju je u Karlovcu lako postići
zbog predispozicija koju ima – grad je bogat parkovima,
zelenilom, rijekama.

– Sustavno poticanje i provođenje upravljanja kvalitetom u
destinaciji nastavlja se i dalje. Ulazimo u drugu godinu projekta
zadovoljni postignutim. Nismo mogli očekivati krizu koja nam
se dogodila, no prilagodili smo planirane aktivnosti
novonastaloj situaciji i naši su dionici zadovoljni projektom,
koji nam je sada potrebniji no ikad. Naša je obveza da nastavimo
dalje sa započetim aktivnostima, jer vidimo konkretne rezultate
na terenu što dokazuje i rast ukupne ocjene online reputacije
naše destinacije, kaže Marina Burić, direktorica Turističke
zajednice grada Karlovca. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest