
Sredstva su u jednakom omjeru izdvojili Grad Karlovac i dugogodišnji partner u ovom programu Heineken Hrvatska sa svojim brendom Karlovačko.
Iz karlovačke gradske uprave najavili su jubilarni, deseti po redu natječaj KAkvart, kojim se financiraju projekti usmjereni na poboljšanje života u lokalnoj zajednici ali i infrastrukture.
– Upravni odjel za komunalno gospodarstvo će se potruditi i realizirati sve potrebne za svakodnevicu, a vjerujem da kroz ove društvene aktivnosti, koje će biti financirane, možemo dodatno doprinijeti djeci, mladima, srednjoj dobi i našim umirovljenicima koji su zaslužili da im posvetimo dodatnu pažnju. Sigurno će biti puno ideja i puno sadržaja za sve dobne skupine, programa u kojima će svi uživati, rekla je i zahvalila na dugogodišnjem partnerstvu Heinekenu Hrvatska bez kojih ovaj program ne bi bio u ovakvom obliku, pokazatelj kako se radi i doprinosi društvenoj zajednici, zamjenica gradonačelnika Ivana Fočić na današnjoj konferenciji za novinare o KAkvartu za 2026.
Otvoren natječaj
Danas je objavljen javni poziv vijećima gradskih četvrti i mjesnih odbora za podnošenje prijava za financiranje projekata koje provode jedinice mjesne samouprave Grada Karlovca kroz javni natječaj KAkvart za 2026. godinu.
KAkvart je je jedinstven program u Hrvatskoj, pokrenut 2016., kojim se financijski podupiru projekti gradskih četvrti i mjesnih odbora, a ove godine na raspolaganju im je 100.000 eura. Izdvojili su ih u jednakom omjeru Grad Karlovac i dugogodišnji partner u ovom programu Heineken Hrvatska sa svojim brendom Karlovačko.
Ovaj put, napomenula je pročelnica Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo, promet i mjesnu samoupravu, sufinancirani će biti projekti društvenog značaja za provođenje aktivnosti koje su od općeg interesa i značaja za lokalno stanovništvo, provođenje aktivnosti s djecom i mladima radi poticanja njihove participacije u lokalnoj zajednici, njihove kreativnosti, stvaralaštva, aktivnog načina života i prevenciju nasilja, provođenje aktivnosti koje potiču obrazovanje, cjeloživotno učenje i razvoj vještina, provođenje aktivnosti koje uključuju socijalnu koheziju te provođenje aktivnosti koje potiču očuvanje tradicije, kulture i običaja.
Zaprimanje prijava
– Prijave se primaju do 17. listopada u 24 sata, kroz SOM aplikaciju kao i do sada. Upravni odjel, odnosno, Odsjek za mjesnu samoupravu, biti na raspolaganju svim zainteresiranim gradskim četvrtima i mjesnim odborima pa pitanja mogu postavljati putem e-mail adrese kakvart@karlovac.hr do 14. studenog, a osobno doći na konzultacije 13. listopada do 18 sati i informirati se i pitati sve što ih zanima. Rok za provedbu projekata je ovaj put produžen, na 13. prosinac 2026., a projekte koji budu odabrani mogu početi realizirati s početkom iduće godine, navela je pročelnica Snježana Cindrić.
Ljudmila Bratko Gašpić, menadžerica korporativnih poslova Heinekena Hrvatska, naglasila je da je Heineken Hrvatska s brendom Karlovačko ponosni sponzor ovog programa praktično od njegova početka.
Kreativni prijedlozi
– KA kvart nije samo inicijativa, to je i mjesto gde se rađaju prijateljstva, suradnje i stvaraju se trenuci istinskog zajedništva. Do sada je realizirano 182 projekta koji naš Karlovac čine toplijim, ljepšim, ugodnijim mjestom za život. Zahvaljujem u ime Heinekena Hrvatska Gradu Karlovcu na ovom programu koji su pokrenuli i na zaista izvrsnoj suradnji koju imamo sve ove godine. Također, hvala svim volonterima, svim sugrađanima iz gradskih četvrti i mjesnih odbora na njihovom kontinuiranom trudu. Zaista smo ponosni na sve što smo postigli kao ekipa i veselimo se novim kreativnim prijedlozima koji će dodatno obogatiti naš grad, poručila je Ljudmila Bratko Gašpić.



