
Umjesto nebrojenih rekonstrukcija i krpanja je li nakon 80 godina možda ipak došlo vrijeme da se sagradi novi most koji liči na nešto?
KAportal je već prije dva dana najavio da će zbog opsežnijih radova most Banija vjerojatno morati biti zatvoren za sav promet, a sad smo za to dobili i službenu potvrdu.
Naime, iz gradske uprave javljaju da će banijanski most “od ponedjeljka će biti zatvoren za promet svih vozila, uključujući žurne službe koje su o tome već obaviještene”. Za pješake je most otvoren.
Obilazni pravci
Prometovanje će biti moguće alternativnim pravcima: Brza cesta ili Brza cesta – Starčevićeva – Obala Trnskog – Most Allesandrije i obrnuto.
– Stanje čelične konstrukcije mosta, naime, je u znatno lošijem stanju od očekivanog, pa je, s obzirom na utvrđeno stanje, nadzorna služba dala mišljenje i predložila uvođenje radova na čeličnoj konstrukciji, u skladu s prijedlogom izvođača i nadzora radova, kažu u Gradu.
Rješenje Grada o privremenom zatvaranju prometa, koje će vrijediti od 20. listopada, doneseno je zbog sigurnosti ljudi, kako sudionika u prometu, tako i radnika na gradilištu.
Krpačina i dalje
Vrijednost radova je nešto manja od dva milijuna eura, investitor je Grad Karlovac, radove izvodi tvrtka Mar d.o.o. i Sitolor d.o.o., nadzor obavlja Sedra consulting d.o.o., a financiraju Hrvatske ceste
Iz gradske uprave podsjećaju da su planirani su radovi na sanaciji donjeg ustroja, betonskog dijela rasponske konstrukcije, čeličnog dijela rasponske konstrukcije i ležajeva, kolničke ploče, asfaltnog zastora na mostu i prilazima mostu i opreme.
– Svjesni smo svih ograničenja i problema koje zatvaranje mosta donosi, no sigurnost građana nam je u prometu najvažnije, kažu u Gradu.
Most – ruglo
Banijanski most je prometna žila kucavica grada Karlovca. Srušen je na kraju Drugog svjetskog rata i poslije je izgrađen kao privremeno rješenje potpuno drugačiji od onog kakav je nekad bio. Zanimljivo da se nikad poslije nije postavilo pitanje je li Karlovac zaslužuje most koji bi bio barem replika nekadašnjeg, jer ovaj baš i nije reprezentativan.

Umjesto nebrojenih rekonstrukcija i krpanja je li nakon 80 godina možda ipak došlo vrijeme da se sagradi novi most koji liči na nešto?




