BEZVEZNI SLUČAJ - OGLED

Tekomče, dobili ste službu korisnika bez interneta, za slanje na tri početna mjesta pritisnite 0 ili samo pričekajte

foto ilustracija - Pixsell/Pixabay

Generičke poruke, lažne obavijesti koje treba demantirati, šarene laže o rokovima, to je pristup vjernom klijentu i redovnom platiši, piše dosad vjeran, ali jako razočaran i revoltirani korisnik

Poštovani Tekomče, dobili ste službu korisnika bez kućnog Interneta kojega više od 30 dana vučete za nos i pravite budalom, za končano slanje tehničara pritisnite jedan, za prelazak konkurenciji dva, a za slanje na tri početna mjesta pritisnite nulu ili samo pričekajte.

Korisnik i redovni platiša je bezbrižno i besciljno surfajući prije počinka uočio da je znak računala spojenog na mrežu zamijenio znak globusa, što će reći da je izgubljena veza, i to se dogodilo iznenada, bez ikakvog prćkanja po kablovima i slično.

SMS kronologija

Naravno, pokušalo se to riješiti prvo primjenom cijelog onog protokola, ugasi, upali ruter (prilagodnik!), vadi, meći kablove i slično, no bezuspješno.

Kolege s internetskog (!) portala su obaviještene 17. listopada o toj situaciji i do danas traje natezanje, a to je najraniji datum kojega se može pronaći u rekonstrukciji.

Da se vidi odnos te tvrtke ne prema korisnicima, nego ljudima uopće, prenosi se kronologija ovog bezveznog slučaja – doslovce slučaja bez veze.

Obavijest SMS-om 18. listopada, „Zaprimili smo Vašu prijavu smetnje te ju nastojimo otkloniti u najkraćem mogućem roku. Hvala Vam na strpljenju“.

Obavijest SMS-om 21. listopada, „Poštovani, naši tehničari rade na otklonu Vaše smetnje. Obzirom na kompleksnost potrebnih radova na terenu očekivano vrijeme otklona Vaše smetnje je do 7 dana. Hvala vam na razumijevanju“.

Obavijest SMS-om 28. listopada, 6 sati, „Naši su tehničari i dalje u procesu otklanjanja smetnje koju ste prijavili. Nažalost, radi zahtjevnijih radova, očekivano trajanje otklanjanja smetnje se produljilo, ali ne bi trebalo trajati duže od pet dana. Dajemo sve od sebe da što prije riješimo trenutnu situaciju te vas molimo za još malo strpljenja“.

Istog dana u 7.15 sati neistinita obavijest SMS-om da je smetnja otklonjena koja je demantirana – interneta nema.

Također tog dana u 9 sati SMS, „Zaprimili smo Vašu prijavu smetnje te ju nastojimo otkloniti u najkraćem mogućem roku. Hvala Vam na strpljenju“.

Kasnije tog dana još jednom neistinita obavijest SMS-om, „Smetnja na vašem priključku je uspješno otklonjena“.

SMS 31. listopada, 6 sati, „Naši tehničari rade na otklonu Vaše smetnje. S obzirom na kompleksnost potrebnih radova na terenu očekivano vrijeme otklona Vaše smetnje je do 7 dana“.

Ima li kraja?

SMS 31. listopada u 15.31 sati, „Vaša prijavljena smetnja je u statusu prioritetno! Molimo Vas za strpljenje“.

SMS 7. studenog, „Poštovani, naši su tehničari i dalje u procesu otklanjanja smetnje koju ste prijavili. Nažalost, radi zahtjevnijih radova, očekivano trajanje otklanjanja smetnje se produljilo, ali ne bi trebalo trajati duže od 5 dana. Dajemo sve od sebe da što prije riješimo trenutnu situaciju te vas molimo za još malo strpljenja“.

SMS 17. studenog, „Svjesni smo da otklon smetnje traje dulje nego što je uobičajeno i da Vam to stvara poteškoće. Nažalost, dok god traje aktivan rad na otklonu, ne možemo pružiti precizniji vremenski okvir završetka. U kontaktu smo s nadležnim timom i čim dobijemo novu informaciju, odmah ćemo Vas obavijestiti. Zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju“.

SMS 19. studenog neistinita obavijest, „Smetnja na vašem priključku je uspješno otklonjena“.

SMS 23. studenog, 00.37 sati neistinita obavijest, „Smetnja na fiksnoj liniji otklonjena“.

SMS 23. studenog 9 sati, „Zaprimili smo Vašu prijavu smetnje te ju nastojimo otkloniti u najkraćem mogućem roku“.

Još jedan utorak

Telefonski je služba za korisnike najavila da će se to riješiti do utorka, prošao i taj još jedan utorak, dan baksuzan, interneta nema, u srijedu u 6 SMS, „Poštovani naši tehničari rade na otklonu Vaše smetnje. Obzirom na kompleksnost potrebnih radova na terenu očekivano vrijeme otklona Vaše smetnje je do 7 dana. Hvala na razumijevanju“.

Po zapisima na mobitelu, od 18. listopada sa službom za korisnike se komuniciralo šesnaest puta, a nakon što je korisnik najavio da će ubuduće zvati svakih sat vremena dok se to ne riješi, rečeno mu je da tako ništa neće postići i da će biti blokiran, no što se postiglo ovim silnim strpljenjem?

Služba za korisnike je poručivala da je riječ o grupnom problemu koji je zahvatio cijeli kraj, no nitko od susjeda ovog korisnika nije potvrdio da ima problema s pristupom internetu.

Ako je i grupni problem u pitanju i odgovoru, nije li logično da se prioritetno riješi, pomislio bi naivni korisnik.

Uporno su spominjali deratizaciju, no predstavnik stanara nema pojma o bilo kakvoj deratizaciji, pa je korisnik inače korektnim službenicima za korisnike koji nisu ništa krivi poručio ljubazno u startu da to više ne spominju.

Birokracija

Generičke poruke, lažne obavijesti koje treba demantirati, šarene laže o rokovima, to je pristup Tekomčeta svojemu korisniku, i to vjernom, koji nikad nije niti bio na nekoj drugoj mreži, a onda će netko kritizirati državnu birokraciju…

Zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest