Ideja je zapravo odlična, pogotovo za buduća izdanja manifestacije, a ove godine će, nadamo se, ipak popuniti prazninu nastalu otkazivanjem velike pivske manifestacije.
Otkazivanje svih manifestacija diljem Hrvatske, ali i zapravo
cijelog svijeta, dalo je za pretpostaviti da ove godine nećemo
moći uživati u “Danima piva” nakon što su prošle godine mnoge
podsjetili na svoje najbolje dane, a možda i više od toga. Ipak,
stiže mala zamjenska manifestacija koja bi trebala u budućnosti
biti popratni dio Dana piva.
Ideja je zapravo odlična, pogotovo za buduća izdanja
manifestacije, a ove godine će, nadamo se, ipak popuniti prazninu
nastalu otkazivanjem velike pivske manifestacije.
Riječ je o manifestaciji “Na pivo u Karlovac” koja bi trebala
početi 21. kolovoza u nizu karlovačkih ugostiteljskih objekata.
Ugostitelji se tako pozivaju da u svojim objektima pripreme
raznolike programe vezane uz pivo – od degustacija pojedinih
vrsta piva, preko tematskih večeri nekog piva ili jela u kojem se
koristi pivo ili se dobro sljubljuje s pivom, pa sve do glazbenih
večeri, kvizova na temu piva i slično.
Ove godine većina toga zapravo će biti na ugostiteljima zbog
drastičnog “rezanja” sredstava namijenjenih manifestacijama, ali
pomoći bi trebala velika marketinška kampanja za koju je
Turistička zajednica grada Karlovca ranije osigurala sredstva pa
će svi sudionici manifestacije biti reklamirani putem velike
Facebook kampanje, ali i na 12 velikih državnih web portala, od
informativnih do specijaliziranih turističkih.
Ideja je svakako zanimljiva i vjerujemo kako će u narednim
godinama biti i dorađena, jer iako su protekli Dani piva bili
zaista izvrsni kao manifestacija, pitanje je mogu li se nazvati
pivskom manifestacijom jer i dalje je prevelik naglasak na
glazbenom programu. Pretvaranje cijelog grada u “pivsku kulisu”
svakako je puno više nalik originalnoj zamisli iz osamdesetih
godina 20. stoljeća kada su Dani piva i nastali.