Projekt uređenja Trga bana Jelačića je dio projekta cijele aglomeracije kao i dio nastavka uređenja Zvijezde, kazala je Ribar. Kako dodaje, Grad Karlovac je izdavanjem akata doprinjeo da Karlovac može aplicirati za sredstva iz ITU mehanizma.
Uređenje Trga bana Jelačića i kompletne infrastrukture u Zvijezdi, kako one pod zemljom, tako i urbane opreme, nogostupa, rasvjete i svega ostalog doći će uskoro na red kroz projekt aglomeracije Karlovac – Duga Resa. Preduvjet da bi se išta moglo raditi dakako je rješavanje potrebne dokumentacije, a upravo je to, pojasnila je Vesna Ribar, pročelnica Upravnog odjela za poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja grada Karlovca, i bio jedan od prioriteta u proteklom razdoblju.
– Karlovac 2 ima deset građevinskih dozvola u Karlovcu, a ovo su samo gradski projekti. Radi se o izgradnji kompletne infrastrukture, prometnica, javne rasvjete, oborinske odvodnje. Projekt uređenja Trga bana Jelačića je dio projekta cijele aglomeracije kao i dio nastavka uređenja Zvijezde, kazala je Ribar. Kako dodaje, Grad Karlovac je izdavanjem akata doprinjeo da Karlovac može aplicirati za sredstva iz ITU mehanizma.
Investitor ovog ogromnog i sveobuhvatnog projekta je, podsjetimo, gradska tvrtka Vodovod i kanalizacija pa nam pročelnica ipak nije mogla dati konkretnu informaciju kad će u Zvijezdi krenuti “prve lopate”. Poznato joj je, dodaje, da su neke javne nabave u tijeku, a neke su već i zaključene.
Građevinska u 13 dana
– Prvo će se graditi podzemne instalacije, po završetku toga ide komunalna infrastruktura i uređenje trga. Sve nadzemno, od prometnica, nogostupa i rasvjete pokriva Grad Karlovac, naravno uz uvjete konzervatora, a po planu uređenja Zvijezde kojim je sve definirano, kaže nam pročelnica Ribar.
Rezimirala je rad svog odjela u proteklom šestomjesečnom razdoblju te izrazila zadovoljstvo učinjenim, posebno jer se sustav e-dozvola pokazao vrlo brzim i učinkovitim. Tako je pao i rekord, izdavanje građevinske dozvole od prijave na e-dozvolu, do rješenja u svega 13 dana.
– Od 1.1. do 31.7. ove godine zaprimili smo 960 zahtjeva za rješavanje upravnih i neupravnih predmeta, kroz sustav e-dozvole smo zaprimili 652 predmeta i 650 ih riješili, a među njima su i oni iz prošle godine. Bitna je sinergija između investitora, projektanata, javnopravnih tijela i nas u Odjelu. Kroz e-dozvolu i e-konferenciju smanjen broj postupaka i brza procedura, pohvalila se Ribar.
Sustav e-dozvola
– Izdano je 105 građevinskih dozvola, uspoređujući s prethodnim razdobljem prošle godine kad je izdano 36 građevinskih dozvola, pokazalo se da je sustav e-dozvola transparentan i brz način dobivanja potrebnih akata. Izdano je i 36 uporabnih dozvola a ostale, njih 167, to su uglavnom one na kojima smo pokušali zadovoljiti sve potrebe zainteresiranih i za omogućavanje javljanja na natječaje za energetsku obnovu, kako obiteljskih kuća tako i osiguranja uporabe objekata pri prodaji nekrentine i stambenog zbrinjavanja mladih obitelji. Pokušali smo da nam to bude prioritet, navodi Vesna Ribar.
Dobre rezultate Odjela za graditeljstvo potvrđuje i 39 prijava početaka građenja, znači konkretnih započetih investicija na području grada. Od uporabnih dozvola, 36 je završenih investicija, a jedna je i komunalno opremanje Poslovne zone u Gornjem Mekušju.
Poticanje investitora
– Posebno smo zadovoljni s objektima koji su se brzo izgradili i dobili uporabnu. Vrtić u Mahično, prometnica za Centar za gospodarenje otpadom na Babinoj gori, kao i Be-to elektranu. Volimo se pohvaliti da je izdano 105 građevinskih dozvola, uspoređujući s prethodnim razdobljem prošle godine kad je izdano 36 građevinskih dozvola, pokazalo se da je sustav e-dozvola transparentan i brz način dobivanja potrebnih akata. Nastojimo uporno poticati investitore i projektante da nam se već kod razrade projekta jave i da riješimo sve nedoumice kad se podnese zahtjev za e-dozvolu da sve bude čisto i jasno, zaključila je pročelnica.