Nakon uspješne prezentacije pivskih jela, uskoro kreće i program "Na pivo u Karlovac" u koji će biti uključeni brojni gradski ugostiteljski objekti.
Turistička zajednica grada Karlovca u sklopu IQM projekta radi na
pozicioniranju Karlovca kao kvalitetne gastronomske i pivske
destinacije. Pivo je jedan od zaštitnih znakova karlovačkog
kraja, poznatog po tradiciji pivarstva, a jela pripremljena s
pivom posebnost su ove ljetne sezone u ponudi karlovačkih
restorana.
Radi se o tematskim menijima koje otkrivaju posjetitelji
Karlovcaa ponuda
restorana je vrlo maštovita, u pripremi jela se koriste lokalne
namirnice i zajednički se priča lokalna gastronomska priča.
Tijekom lipnja i srpnja TZ grada Karlovca provela je online
kampanju na Facebooku i Instagramu kojom je na domaćem tržištu
promovirala posebnu ponudu jela pripremljenih s pivom u
karlovačkim restoranima. Kampanja je dosegla 400.000 ljudi, a web
stranicu visitkarlovac.hr s istaknutom ponudom pivskih
specijaliteta pregledalo je preko 15.000 posjetitelja.
Kampanja je doprinijela povećanju broja posjetitelja, te prometu
u restoranima koji sudjeluju u kampanji, a to su: konoba Črni
kos, bistro Kastel,, restoran Dobra hotela Korana Srakovčić,
Kristal, bistro Palma, Lovački rog, restoran M-90, restoran Pod
starimi krovovi i restoran Tempo.
U kolovozu će TZ grada Karlovca uz ponudu pivskih menija u ovu
promotivnu
kampanju uključiti i karlovačke ugostiteljske objekte – kafiće s
ponudom različitih
vrsta piva. Cilj je da posjetitelji Karlovca i karlovačkih
atrakcija znaju prepoznati posebnost Karlovca i u ovom segmentu
ponude kvalitetnih točenih i flaširanih piva koje karlovački
ugostitelji imaju u ponudi. Time će se dodatno unaprijediti priča
o Karlovcu kao tradicionalnoj pivskoj destinaciji. Ove godine,
kada zbog pandemije nema manifestacije Dani piva Karlovac, ova
aktivnost je posebno bitna zbog podrške ugostiteljima, ali i zbog
činjenice da bez obzira na izostanak manifestacije Karlovac
ljubiteljima piva itekako ima što za ponuditi.
Ugostitelji će i u sklopu ove akcije voditi računa o preporukama
i epidemiološkim mjerama za svoje objekte kako bi svi
posjetitelji mogli sigurno i odgovorno uživati.
Pozivu TZ grada Karlovca na sudjelovanje u promociji zajednički
nazvanoj “Na pivo u Karlovac” odazvali su se već brojni
karlovački ugostitelji. Akcija će trajati od 21. kolovoza do 4.
rujna, a press konferencija na kojoj će biti predstavljena ponuda
održat će se u 20. kolovoza.