UPIT DISTRIBUTERU

Ulazi stambenih zgrada u Karlovcu kao smetlišta zbog reklamnih materijala – ProbudiKA distributeru: Nismo dužni čistiti smeće za vama!

A na nama je da vam ne dozvoljavamo da nam i nadalje ostavljate smeće ispred kućnog praga koje bi mi morali mi čistiti.


Je li i vaš ulaz u zgradu zatrpan smećem od reklamnih materijala,
poštanski kaslići puni, a pod nogama šušti papir? Ako je, onda
vjerojatno živite u nekoj od karlovačkih višestambenih
zgrada. 

Nakon mnogobrojnih pritužbi i zamolbi da se nešto poduzme od
strane građana, predstavnika suvlasnika i stanara zbog problema
dostavljanja reklamnih materijala koji ostaju kao smeće koje
treba i očistiti, reagirala je Građanska inicijativa Probudi
Karlovac. 

Kako nam kažu, svi se slažu da višak materijala koj ostaju nisu
dužni čistiti niti građani, niti stanari i predstavnici niti
obrti za čišćenje po zgradama, pa su upit zašto se to događa
uputili tvrtki koja je zadužena za distribuciju materijala. 

Upit prenosimo u cijelosti, a kao i u Građanskoj inicijativi koju
predvode Alen Kristović i Goran Turk, nadamo se konkretnom
odgovoru na njega….

Kao osnovnu djelatnost navodite distribuciju neadresiranih
reklamnih materijala pritom navodeći kako držite da je to
najučinkovitiji oblik komunikacije s potrošačima. Na vašoj
stranici navodite kako distribucija reklamnih materijala
uključuje distribuciju letaka, kataloga i promotivnih materijala
na prostor određen ili prikladan za ostavljanje istih, a koji se
nalazi unutar ili ispred građevine stambene namjene, na ulazu u
dvorište ili s vanjske strane građevine stambene
namjene.Najučinkovitiji oblik komunikacije sigurno ne bi stvarao
nezadovoljstvo među potrošačima, koji su ujedno i suvlasnici
višestambenih zgrada da vodite računa o mjestu i načinu
distribucije. 

Prikladne prostore, koje smo sami financirali i osigurali Vam
ostvarivanje zarade, svojim ponašanjem pretvarate u neprikladne
što Vam možemo i dokazati na fotografijama u prilogu ovog emaila.
Nadalje u svom objašnjenju usluge navodite sljedeće “Ubrzan stil
života ne ostavlja nam previše slobodnog vremena za samostalno
istraživanje novih proizvoda i pronalazak akcijskih rasprodaja,
te je zato ovo idealan način na koji svojim potencijalnim kupcima
sve informacije možete dostaviti nadomak kućnog praga!” Držimo da
je ova informacija točna, ali samo u situaciji kada bi vodili
računa o načinu i količini dostavljenih letaka i sl. 

Naime, stvarajući nepotrebno smeće koje (prevelike količine promo
materijala ostavljene na neprikladnim mjestima i na neprikladan
način) nismo dužni čistiti za vama, a i nemamo vremena zbog
ubrzanog stila života, dodatno nam stvara ružnu sliku okoline i
nije nam ugodno imati takvo nešto u svom okruženju. Ukoliko
toliko želite zaraditi preuzimajući odgovornost za veliki broj
letaka različitih trgovina dužni ste osigurati prikladan prostor
za to kao i unaprijediti način distribucije. Fokus distribucije
stavili ste na uža gradska područja ponajprije na višestambene
zgrade na način da ostavljate prevelike količine letaka, a sa
druge strane okolica nije zastupljena niti na koji način. 

Naravno da je ovo dio vaše poslovne politike na koji način sa
najmanje resursa zaraditi više novaca, ali na nama je da vam ne
dozvoljavamo da nam i nadalje ostavljate smeće ispred kućnog
praga koje bi mi morali mi čistiti za vama. Molimo vas da nam
odgovorite na ovaj email sa konkretnim informacijama o tome što
mislite poduzeti kako se ovakve situacije ne bi i dalje dešavale.

Voditelji GI ProbudiKa Alen Kristović i Goran  Turk

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest