RADOVI U TIJEKU

Česti kvarovi i prekidi vodoopskrbe iritiraju građane – iz Vodovoda i kanalizacije objasnili zašto se to događa u pojedinim dijelovima grada

foto arhiva KAportala

Vodoopskrbni i kanalizacijski sustav je na cijeloj trasi znatne starosti i dotrajao te je odluka Hrvatskih cesta da krenu u rekonstrukciju prometnice bila idealna prilika da se i mi uključimo u projekt s ciljem obnove komunalne infrastrukture.

– Potaknuti situacijom u kojoj su stanari ulica vezanih za radove
koji se izvode u sklopu rekonstrukcije državne ceste D6 u
Gradskoj četvrti Dubovac  i Mjesnom odboru Borlin te
učestalih prekida vodoopskrbe,  od kojih je posljednji u
nizu bio jučer, u popodnevnim satima u GČ Dubovac, želimo
ponoviti  nekoliko činjenica te razlučiti situacije koje se
događaju na terenu, kažu u karlovačkoj gradskoj tvrtki Vodovod i
kanalizacija.

– Tijekom 2019. i 2020.  na trasi rekonstrukcije na
području  MO Borlin bilo je 17 prekida vodoopskrbe čiji je
uzrok bio oštećenje cjevovoda od strane izvođača radova. Broj
prekida zbog istog uzroka na trasi radova na području GČ Dubovac
tijekom 2020. i 2021. iznosi 13. Nama je izuzetno žao zbog tih
situacija, koje su išle i na našu štetu. Izvođač radova nije
provodio sanacije, nego je u svim takvim situacijama obavijestio
nas te su naše ekipe reagirale u najkraćem mogućem roku, navode u
Vodododu.

Zbog velikog interesa korisnika ostatak priopćenja prenosimo u
cijelosti…

Vodovod i kanalizacija d.o.o. ima sporazum sa Hrvatskim
cestama  oko obnove vodovodne i kanalizacijske mreže te ih
pratimo u projektu rekonstrukcije državne ceste D6, gdje su oni,
kao što je poznato, glavni investitor.

Vodoopskrbni i kanalizacijski sustav je na cijeloj trasi znatne
starosti i dotrajao te je odluka Hrvatskih cesta da krenu u
rekonstrukciju prometnice bila idealna prilika da se i mi
uključimo u projekt s ciljem obnove komunalne infrastrukture.
Dovoljno je reći kako su pojedini dijelovi vodoopskrbnog sustava
stari preko 100 godina, jer je tom trasom izgrađen cjevovod 1914.
godine, koji je polazio od Borlina i završavao u centru
karlovačke povijesne jezgre. Kada svi radovi završe, znatan broj
građana imat će kvalitetniju infrastrukturu, a time i uslugu.

Nažalost, pored prekida vodoopskrbe uzrokovanih radovima na D6,
na području MO Borlin od 2019. do danas bilo je preko 20
kvarova  na sustavu koje smo sanirali, uglavnom su bili u
ulicama Ljubljanskoj, te Mirka i Stjepana Seljana zbog čega su i
okolne ulice ostajale bez vode. Ovo je svakako područje naše
odgovornosti, od koje ne bježimo, nego na kojoj radimo. 

Po saznanju svake potrebe za zatvaranjem vode kako bi se popravio
kvar, obavještavali smo i obavještavamo medije, predsjednicu
Gradske četvrti Dubovac, odnosno predsjednika MO Borlin,
postavljamo obavijesti na web  i facebook stranicu Društva,
ovisno o trajanju prekida i obuhvatu područja zahvaćenog
nestankom vode. Općenito, svaki prekid vodoopskrbe mi
komuniciramo preko web stranice i lokalnih medija- portala i
radijskih postaja.

Kada god je bilo potrebe, odnosno prekid vodoopskrbe bio dulji,
na teren smo slali cisternu s pitkom vodom. 

Mi i ovog puta izražavamo žaljenje zbog svakog kvara koji se
dogodi, zbog svakog pa i najkraćeg  prekida vodoopskrbe.
Naši sugrađani znaju da smo uvijek na usluzi i u pripravnosti.
Posao operative organiziran je u 3 smjene, kvarovi se saniraju u
najkraćem mogućem roku, ovisno o njihovoj težini i utjecaju na
stabilnost sustava distribucije vode. Na posljetku, radimo na
stabilizaciji cjelokupnog vodoopskrbnog sustava kroz Program
smanjenja gubitaka vode, u sklopu kojeg su do danas izvedeni
radovi vrijedni preko 6 milijuna kuna, a slijedi ključna mjera:
smanjenje tlaka u sustavu koje će direktno utjecati na smanjenje
puknuća. Zatim, tu su pojedinačne investicije usmjerene na
unaprjeđenje komunalne infrastrukture te projekt Aglomeracije
koji će  u 10 karlovačkih naselja uvesti kanalizacijsku
mrežu te rekonstruirati skoro 60 km starih vodovodnih cijevi.

Pozivamo sugrađane na suradnju, u svakoj situaciji smo na
raspolaganju i sve što radimo usmjereno je boljoj kvaliteti posla
i pružanja usluga. Na tom putu Vaša suradnja, razumijevanje,
kritika , prijedlozi, apsolutno sve je dobro došlo. Samo
zajednički, kroz dogovor i pravovremenu komunikaciju možemo
graditi bolje odnose i okruženje u kojem živimo i
djelujemo. 

Svakako nam se obratite, naši kontakti su: e-mail:
kontakt@vik-ka.hr, centrala: 649 100, Odjel za odnose s
korisnicima 649 113, 649 114, odnosi s javnošću 649 146, dojava
kvarova 649 149, te besplatni telefon 0800 400 047. Sve
informacije o našem radu dostupne su na web stranici
www.vik-ka.hr te facebook stranici https://www.facebook.com/vodovod.karlovac
.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest