REAGIRANJE

Iz Vodovoda reagirali na navode Dimitrija Birača: Da nas je nazvao, ne bi u javnost iznosio netočne informacije

Naša korespondencija s korisnikom započela je u listopadu 2020., tema je bila povećana potrošnja vode, te smo zaključili da se radi o kvaru na internim instalacijama.

Nakon tiskovne konferencije Nove ljevice i predsjednika
karlovačke organizacije Dimitrija Birača oglasila se i prozvana
gradska tvrtka Vodovod i kanalizacija. 

Birač je, podsjetimo, govorio o vodovodu u karlovačkom gradskom
naselju Turanj i problemima nekoliko obitelji, a više o tome
možete pročitati ovdje.

Reagiranje Vodovoda i kanalizacije prenosimo u cijelosti…

Nastavno na današnju konferenciju za medije koju je održao g.
Dimitrije Birač u naselju Turanj te tom prilikom opisao
poslovanje Vodovoda i kanalizacije i odnos prema korisnicima
usluga na način koji je oprečan našoj poslovnoj praksi i etici, s
ciljem potpunog i točnog informiranja javnosti,a temeljem članka
40. Zakona o medijima, molimo Vas da objavite naše očitovanje:

Problem je nastao puknućem interne instalacije koja je u
vlasništvu korisnika vodnih usluga te koju je isti dužan
održavati.

Nadležnost Vodovoda i kanalizacije, sukladno zakonu,  odnosi
se isključivo na javni dio sustava.  Kada korisnik ima
puknuće ili kvar na internoj instalaciji, njegova je obaveza isti
sanirati o svom trošku.

Međutim, da  bi pomogli korisnicima u takvim situacijama,
gdje nisu svojevoljno potrošili vodu, već se dogodio kvar na
instalaciji, donijeli smo Odluku o kriterijima za otpis vodnih
usluga.  Zahvaljujući toj mogućnosti, nebrojeno puta smo
pomogli našim sugrađanima.

Mi smo jako dobro upoznati sa slučajem korisnika koje je g. Birač
naveo kao primjer naše nebrige za običnog građanina. Da je g.
Birač kontaktirao nas te zatražio informacije, ne bi  davao
netočne izjave.

Naša korespondencija s korisnikom započela je u listopadu
2020., tema je bila povećana potrošnja vode, te smo zaključili da
se radi o kvaru na internim instalacijama.

Djelatnici Vodovoda i kanalizacije su u više navrata tom
korisniku, a prilikom očitanja vodomjera, dostavljali obavijest o
prekomjernoj potrošnji vode: u svibnju, kolovozu, listopadu i
studenom.

Do danas taj kvar nije otklonjen, odnosno potrošnja vode
zabilježena na vodomjeru nije se smanjila.  Ponavljamo,
održavanje interne instalacije  nije u našoj nadležnosti, to
je obveza korisnika.

Naručili smo projektiranje cjevovoda koji će omogućiti izvođenje
priključaka za kućanstva na vlastitoj parceli i manjoj
udaljenosti, a s obzirom na starost cjevovoda spriječit će se
budući kvarovi.

Cjevovod na kojeg su priključeni spomenuti korisnici izgrađen je
prije više od 40 godina te su korisnici na sustav priključeni na
način  koji je tada bio jedini mogući, a prema uvjetima koji
su tada bili na snazi i temeljem dogovora tadašnjih
vlasnika.   Što se tiče citiranih članaka današnjih
Općih i tehničkih uvjeta isporuke vodnih usluga, u njima se
propisuju i iznimke. Kada nema druge mogućnosti, priključak se i
danas može nalaziti na tuđoj parceli, uz uvjet da vlasnik iste da
suglasnost tražitelju priključka.

Na kraju bi samo podsjetili kako Vodovod i kanalizacija d.o.o.
Karlovac svoje poslovne aktivnosti i procese temelji na
pozitivnim propisima RH, internim aktima te ciljevima i
standardima koje smo sami postavili kroz implementaciju
međunarodnih normi ISO 9001, 14 001 i 22 000, a koje su sinonim
za kvalitetu upravljanja, zaštitu okoliša i sigurnost vode za
piće. Naše poslovanje odvija se transparentno, na  web
stranici Društva www.vik-ka.hr objavljeni su svi akti, propisi,
obrasci, dokumenti, planovi i izvještaji o poslovanju, registri
koje smo dužni voditi sukladno propisima RH, i brojne druge
informacije o našem radu.  Biti na usluzi korisnicima 
jedan je od temelja našeg poslovanja, kao i rad na poboljšanju
odnosa sa lokalnom zajednicom te unaprjeđenju kvalitete
usluga. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest