Ostalo je 172 dana do svečanog otvaranja Olimpijskih igara (OI) u
Riju a pripreme za Hrvatsku kuću, mjesto susreta hrvatskog
sporta, gospodarstva, turizma i medija, su u punom jeku. Njezin
značaj za promidžbu Hrvatske prepoznala je i Hrvatska turistička
zajednica uključivši se u projekt Hrvatskog olimpijskog odbora
(HOO).
U ponedjeljak, 15 veljače 2016. godine potpisan je ugovor o
suradnji na projektu Hrvatske kuće OI Rio 2016., a potpisali su
ga direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić i
glavni tajnik HOO-a Josip Čop.
HOO će, kao i na prethodnim olimpijskim igrama, organizirati
nacionalnu olimpijsku kuću za vrijeme održavanja OI Rio od 5. do
21. kolovoza, ovaj put u hotelu Sao Francisco čije će prostorije
dijeliti s nacionalnim olimpijskim odborima Japana, Novog Zelanda
i Australije. Osnovni je cilj stvoriti mjesto susreta hrvatskih
sportaša, domaćih i stranih gostiju, gospodarstvenika i
izvjestitelja. Uzme li se u obzir da ne postoji niti jedan
značajniji tiskani ili elektronski medij u svijetu koji ne
izvještava s olimpijskih igara, te da su brazilski turisti u
Hrvatskoj sve brojniji, ne čudi zanimanje nacionalne turističke
agencije za ovaj oblik promidžbe. Napomenimo i da će se u Riju
natjecati oko 10.500 sportaša iz nešto više od 200 zemalja
svijeta, da će uz njih biti 7.000 pratećih osoba a njihove će
nastupe pratiti oko 800.000 posjetitelja.
– Iznimno nam je drago što se Hrvatska turistička zajednica
odlučila nastaviti tradiciju zajedničke organizacije Hrvatske
kuće. Uspješno smo surađivali na olimpijskim igrama od Atene
2004. godine. Hrvatski su olimpijci, kao i svi hrvatski
sportaši, neizostavni dio hrvatskog identiteta i najbolji
promotori naše zemlje osvajajući odličja na najvećem i
najznačajnijem sportskom natjecanju – olimpijskim igrama.
Zahvalni smo HTZ-u što je to još 2002. godine prepoznala te od
tada kao sponzor HOO-a prati i podupire naš olimpijce – rekao je
predsjednik HOO-a Zlatko Mateša.
– Hrvatska turistička zajednica je nacionalna turistička
organizacija osnovana radi stvaranja i promicanja identiteta,
odnosno ugleda hrvatskog turizma. Upravo je nastup hrvatskih
sportaša na tako velikoj sceni kao što su Olimpijske igre
izuzetna prilika i za promociju hrvatskog turizma. Gotovo cijeli
svijet će pratiti Igre, a mi ćemo dati sve od sebe da značajan
dio pozornosti usmjerimo na Hrvatsku u cjelini. Siguran sam kako
će, kroz odlične nastupe i rezultate, svoj doprinos dati i sami
sportaši te im ovim putem želim puno sreće i uspjeha – izjavio je
direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
HOO/ Manuela Sentđerđi