Europska unija cijeli projekt sufinancira s 85 posto nepovratnih sredstava, koje treba potrošiti do kraja 2023. godine
Ni sedam mjeseci nakon objave natječaja za građevinske i
elektroenergetske radove te rekonstrukciju i gradnju drugog
kolosijeka na dionici pruge Hrvatski Leskovac – Karlovac,
otvorene ponude nisu pristigle na taj natječaj, piše
Jutarnji.hr.
Podsjetimo, na karlovačkom željezničkom kolodvoru još 2019.
godine u prosincu je potpisan ugovor o gradnji a najave projekta
koji još uvijek nije krenuo možete se podsjetiti na ovoj
poveznici.
U petak u 10 sati u HŽ Infrastrukturi trebale su biti otvorene
ponude, ali 16 sati prije tog roka pristigla je žalba tvrtke
N-ING iz Beograda te je cijeli postupak zaustavljen dok se
Državna komisija za kontrolu javne nabave ne očituje o žalbi.
To je već 12. žalba koja je pristigla na taj natječaj, što je
dosad apsolutni rekord za jedan državni infrastrukturni projekt.
Riječ je o natječaju za rekonstrukciju i izgradnju dionice
željezničke pruge, koja bi trebala biti dio buduće nizinske pruge
od Rijeke do granice s Mađarskom. Procijenjena vrijednost radova
je 2,04 milijarde kuna, a Europska unija cijeli projekt
sufinancira s 85 posto nepovratnih sredstava, koje treba
potrošiti do kraja 2023. godine.
Prema navodu iz službenog registra, djelatnosti tvrtke N-ING su
inženjerijske djelatnosti i tehničko savjetovanje. Dakle, kako
nam navode sugovornici, riječ je o tvrtki koja je u ime neke
velike tvrtke podnijela žalbu kako bi na neko vrijeme zaustavila
natječaj.
Prema neslužbenim informacijama, iza žalbe zapravo stoji jedna
kineska kompanija koja obavlja poslove u Srbiji. Tako se po tko
zna koji put dogodilo da tvrtke koje nemaju reference za
javljanje na takve natječaje, za 5 tisuća kuna, koliko iznosi
trošak žalbe, zaustavljaju strateške infrastrukturne projekte u
ime velikih građevinskih tvrtki, koje na vrijeme nisu uspjele
pripremiti ponudu.
Više informacija pročitajte na
Jutarnjem.