lukavo

Trik kojim vas trgovci mame da kupite skuplji proizvod: Jednom kad ga prepoznate, vidjet ćete ga svugdje

foto ilustracija - Pixabay.com

Trgovine koriste čitav niz trikova kako bi vas natjerale da trošite više

Od senzacionalnih  “platiš dva, treći dobiješ gratis”
akcija, (iako vam zapravo možda ne treba ni jedan artikl), do
glazbe, osvjetljenja i smještaja na policama, trgovine koriste
čitav niz trikova kako bi vas natjerale da trošite više. 

Psihologinja Julie Smith na svom Tiktoku otkrila
je trik zbog kojih vam se preskupi artikl čini znatno
povoljnijim.

Kao primjer je ponudila sladolede – jedan koji stoji  3
funte, drugi koji stoji osam funti. Sladoled od osam funti čini
se preskup, a obzirom na pet funti razlike svi će htjeti onaj
jeftiniji.

Kako bi se (pre)skupi sladoled činio prihvatljivijim, trgovci
stavljaju mamac – sladoled od sedam funti, prenosi Net.hr.

“Oni zapravo ne žele da kupite taj od sedam funti, on je samo
mamac kako bi skuplji sladoled djelovao kao dobra prilika. Bez
mamca, uspoređujete sladolede od tri i osam funti, ali s mamcem –
pa zašto ne biste uzeli ovaj od osam funti, samo je funtu
skuplji”, kazala je.

Pojasnila je i kako psihološki efekt kadriranja koriste sve
trgovine od restorana do tehnoloških divova. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest