Turisti iz stranih zemalja odlično ocjenjuju smještaj u Karlovcu, a najviše se žale na – doručak

foto ilustracija

U posljednje dvije godine Karlovac je doživio prvi mali turistički “boom” s ogromnim porastom broja turističkih dolazaka i noćenja. Zanimalo nas je kako strani turisti ocjenjuju svoj boravak u Karlovcu pa smo proučili recenzije karlovačkih smještajnih kapaciteta na vodećoj svjetskoj internet stranici za turistički smještaj – booking.com.

Visoke ocjene

I odmah na početku treba reći da možemo biti vrlo zadovoljni. Ocjene za karlovačke smještajne objekte su vrlo visoke a u tekstu ćemo se osvrnuti na ono što gosti misle o karlovačkim hotelima i jedinom gradskom hostelu, kao i tri najbolje ocijenjena objekta iz kategorije “ostalih”.

Hostel “Na putu” zaslužuje da počnemo s njim, jer ima i ukupno najbolju ocjenu od svih smještajnih kapaciteta u gradu na četiri rijeke. Zasad ima 35 recenzija, a prosječna ocjena je zaista izuzetno visokih 9,5 (od maksimalnih 10). Čitajući recenzije, iako je u obrascu za posjetitelje na Bookingu p

redviđena i rubrika za ono što im se nije svidjelo, gotovo da je nemoguće pronaći neku zamjerku.

Čeh hvali hostel

Gosti hvale čistoću, moderno i kreativno uređenje, ljubaznost vlasnika…, a koliko susret s ljubaznim i susretljivim vlasnicima može podignuti reputaciju i cijelog grada svjedoče i neki komentari – Jakub iz Češke tako tvrdi da je riječ o najboljem hostelu u kojem je ikada bio, dok mladi irski bračni par uz iznimne pohvale hostelu ističe i kako su tijekom cijelog boravka u Hrvatskoj najbolje jeli upravo u Karlovcu. Kritika praktički da i nema, izdvaja se tek jedna koja bi se prije mogla nazvati bizarnošću – jedan je gost, naime, želio zakupiti 17 kreveta kako bi bio na miru i sam u hostelu, što mu, razumljivo, nije uspjelo.

Od karlovačkih hotela najbolju ocjenu (8,8) ima hotel Korana Srakovčić. Hotel koji je dobio i niz priznanja i nagrada za najbolji mali hotel u kontinentalnoj Hrvatskoj sviđa se i većini stranih turista. Hvale unutrašnjost, ponudu, osoblje, kao i prekrasan okoliš, iako smo tu naišli i na jednu šaljivu crticu. Naime, Australac koji hotelu inače daje čistu desetku, posebno hvali “prekrasno jezero odmah ispod hotela”. Kada su u pitanju kritike, nema ih puno, a najčešće su one na (ne)kvalitetu doručka.

Nema doručka

Identičnu ocjenu 8,9 imaju apartmani Vila Regina u Jonkeovoj ulici te pansion Šu-Šu. Pohvale su, dakako, brojne i, opet, posebno se ističe ljubaznost i susretljivost. Prigovori na Šu-Šu opet su vezani uz – doručak. No, ovog puta na činjenicu da ga ne nude. Ponekog smeta i buka iz donjeg noćnog bara, iako ima i dosta gostiju koji ističu da su sobe zvučno vrlo dobro izolirane te su se mogli dobro odmoriti unatoč partyju u prizemlju. I u Regini nekima ne valja doručak, a dvije recenzije spominju i neudoban krevet, no od ukupno 76 recenzija to i nije tako velika brojka pa može biti i stvar subjektivnog doživljaja.

Kada se sve zbroji, ocjene stranih gostiju za karlovačke smještajne objekte zaista su iznimno visoke, pogotovo one za ljubaznost osoblja i čistoću objekata. Je li doručak zaista toliko problematičan, ili je riječ o segmentu u kojem je najteže zadovoljiti sve ukuse (treba uzeti u obzir da ga spominje ipak mali postotak gostiju) pitanje je s kojim bi se trebali pozabaviti prvenstveno vlasnici hotela.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest