problemi u organizaciji?

Kasni li uvođenje covid potvrda u zdravstvu? Iz ministarstva pojasnili što se događa, Beroš poslao poruku

Robert Anic/PIXSELL

Odluku o uvođenju posebnih sigurnosnih mjera u zdravstvenom sustavu, kao i sustavu socijalne skrbi, donosi Stožer civilne zaštite

Slijedom informacija da se odgađa početak uvođenja covid potvrda
za zaposlenike zdravstvenih i ustanova socijalne skrbi najavljen
za 1. listopada zbog kašnjenja s pripremom, danas su iz
Ministarstva zdravstva to demantirali, ali se više ne govori o
konkretnom datumu već o “početku listopada”. Što je, naravno,
ekstenzivan pojam koji obuhvaća i cijeli prvi tjedan narednog
mjeseca. 

“S obzirom na aktualnu epidemiološku situaciju u zemlji,
svakodnevne brojeve zaraženih i hospitaliziranih osoba, procjene
daljnjih kretanja zaraze u jesensko-zimskim uvjetima, te na
nedostatnu razinu cijepljenosti građana Hrvatske koja sada
neznatno prelazi 53 posto, nameće se potreba uvođenja dodatnih
zaštitnih mjera u svim zdravstvenim ustanovama, kao i ustanovama
socijalne skrbi kojima se želi podići razina sigurnosti za sve
pacijente, posebno osobe na bolničkom liječenju, te sve korisnike
ustanova socijalne skrbi, kao i sve zaposlenike u tim
sustavima,” poručio je ministar zdravstva Vili Beroš. 

Naglasio je da su tijekom posljednjih dana u ministarstvu
zdravstva obavljeni brojni radni sastanci i uspostavljeni
kontakti s ravnateljima zdravstvenih ustanova, posebno kliničkih
bolničkih centara i kliničkih bolnica, s ciljem priprema za
uvođenje covid potvrda.

U velikim sustavima poput kliničkih bolničkih centara i kliničkih
bolnica, posebno u onima koji su organizirani u paviljonskom
sustavu, kontrolu i evidentiranje EU digitalnih COVID potvrda
zaposlenika provodit će ovlaštene osobe od strane ravnatelja
zdravstvenih ustanova kako bi dnevna rutina kontrole mjera
oduzimala najmanje vremena prije početka radnog dana, navode u
Ministarstvu zdravstva. Zadatak je svih ravnatelja i
rukovoditelja nižih organizacijskih jedinica organizirati
evidentiranje i kontrolu EU digitalne COVID potvrde svakog
zaposlenika na način da svakodnevni radni procesi moraju početi
bez zastoja i odvijati se u predviđenom radnom vremenu. Stručne
službe Ministarstva zdravstva bit će u stalnom kontaktu sa svim
ustanovama kojima će biti potrebna pomoć u organizaciji i
provedbi navedenih mjera.

“Odluku o uvođenju posebnih sigurnosnih mjera u zdravstvenom
sustavu, kao i sustavu socijalne skrbi, donosi Stožer civilne
zaštite. Po donošenju Odluke sve zdravstvene ustanove u zemlji
dobit će detaljne upute o načinima i uvjetima njihove primjene,
organizaciji izvještavanja i razmjeni informacija unutar sustava
kako bi se ujednačila praksa, a svi zaposlenici i sve ustanove
provodile svoje svakodnevne aktivnosti pod jednakim
uvjetima,” poručio je Beroš dodajući kako će o
tome na vrijeme, osim zdravstvenih i ustanova socijalne skrbi,
biti obaviješteni i svi građani, posebno pacijenti, korisnici
domova za starije, te posjetitelji bolesnika i korisnika tih
ustanova.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest