SIMPLY THE BEST

Lijepo priznanje: Turističkoj zajednici grada Karlovca godišnja nagrada za kreativnu kampanju “Na pivo u Karlovac”

U planu je da ova kampanja preraste u svakodnevnu ponudu tijekom cijele godine.

Turistička zajednica grada Karlovca dobitnik je vrijedne godišnje
nagrade Udruge hrvatskih putničkih agencija i časopisa Way to
Croatia “Simply the best” u kategoriji promotivnih kampanja i
sadržaja na društvenim mrežama.

Nagradu je karlovačka TZ dobila za svoju kreativnu kampanju “Na
pivo u Karlovac”, koja je uključila 15 ugostiteljskih objekata i
9 restorana koji su nudili i posebna jela od piva.

– Kampanja je zaista bila dobro prihvaćena, imali smo doseg od
preko 400.000 ljudi, kao i više od 15 tisuća reakcija na
društvenim mrežama. Njome smo željeli u ovim teškim pandemijskim
vremenima dodatno promovirati pivo kao gradski brend i drago nam
je da su se i drugi uključili u projekt poput craft pivovara,
Aquatike i suvenirnica i slično. Akcija svakako ide dalje,
sljedeće godine trajat će barem tijekom cijelog ljeta, a u
planovima je da postane i svakodnevna ponuda tijekom cijele
godine, kazala je direktorica TZ Karlovca Marina Burić.

I ova kampanja pridonijela je zasigurno i dobrim turističkim
rezultatima – broj noćenja i turističkih dolazaka ove godine je
višestruko nadmašio prošlogodišnju, a unatoč pandemijskim
uvjetima i ograničenjima premašio je i 70% rezultata iz 2019.,
posljednje “normalne” godine.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest