PIVOVARA NA DUBOVCU

Heineken Hrvatska objavio Izvješće o održivosti za 2020. godinu: Evo na koje su se oni načine prilagodili pandemiji

Heineken Hrvatska je petu godinu za redom, uz Grad Karlovac, podržao projekt KAkvart s ciljem da kroz volonterski rad građana donosi pozitivnu promjenu unutar lokalne zajednice

Heineken Hrvatska objavio je svoje godišnje Izvješće o održivosti
za izazovnu 2020. godinu. Usprkos globalnoj javnozdravstvenoj
krizi, koja je nepovoljno utjecala na gotovo sve segmente
gospodarstva, kompanija nastavlja s provedbom strategije održivog
poslovanja Stvaramo bolji svijet.

Svi nepovoljni događaji u prošloj godini dodatno su učvrstili
stav kompanije da su zdravlje, dobrobit i sigurnost zaposlenika
na čvrstom prvom mjestu. Zato je Heineken Hrvatska poduzeo brojne
korake kako bi se, osim pružanja sigurnosnih i epidemiološki
ispravnih uvjeta za rad, pojačao i osjećaj povjerenja te održali
povezanost i timski duh. To je uspješno postignuto zahvaljujući
pojačanoj internoj komunikaciji, pravodobnom dijeljenju ključnih
i važnih informacija te brzim reakcijama na povratne informacije
zaposlenika.

Za zaposlenike koji su radili od kuće uvedeno je niz aktivnosti i
rješenja, poput online edukacija, mogućnosti posudbe uredske
opreme, “pauze za ručak bez poziva” te druženja na “digitalnoj
pauzi za kavu” ili “online pivu nakon posla”. Svi zaposlenici
imali su pristup online i offline psihološkom savjetovanju, dok
se u “novom normalnom” i dalje poticala fizička aktivnost
zaposlenika kroz program “HEINEKEN Challenge”. Trčanjem,
bicikliranjem ili hodanjem zaposlenici su zajedno prešli čak
18.545 kilometara tijekom ljetnih mjeseci, što predstavlja zračnu
udaljenost od Zagreba do Tokija i natrag.

Do sredine 2020. prošlo je gotovo 1.500 dana bez nesreće unutar
kruga pivovare u Karlovcu. Nažalost, u to vrijeme su se dogodile
dvije lakše nezgode, jedna u krugu pivovare te druga u Sektoru
prodaje. Kako bi se takvo što izbjeglo u budućnosti, provedene su
edukacijske kampanje za zaposlenike.

Heineken Hrvatska je petu godinu za redom, uz Grad Karlovac,
podržao projekt KAkvart koji kroz volonterski rad građana donosi
pozitivnu promjenu unutar lokalne zajednice, a život njenih
stanovnika i gostiju kvalitetnijim, ugodnijim i održivijim.
Nadalje, gotovo milijun kuna koje je kompanija u 2020. uložila
kroz donacije utrošeno je, između ostalog, na nabavku novog
respiratora, monitora, bronhoskopa i dodatne zaštitne opreme za
Opću bolnicu Karlovac, ali i na brojne društvene i zelene
projekte te događanja u Karlovačkoj županiji.

Održano je i novo izdanje edukativnog programa “Za odgovorno
odrastanje mladih” koje je u 19 hrvatskih gradova na predavanjima
obuhvatilo preko 1.000 roditelja učenika iz 23 srednje škole.
HEINEKEN Hrvatska je još 2013. započeo ovu inicijativu u suradnji
s Psihološkim centrom TESA, a od prije nekoliko sezona ima i
podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja. Glavni je cilj
programa, namijenjenog roditeljima učenika prvih razreda srednjih
škola, prevencija maloljetničke konzumacije alkohola te pružanje
podrške u uspostavljanju dobre komunikacije između roditelja i
djece.

Kako bi potrošači imali izbor u svakoj situaciji, HEINEKEN
Hrvatska u ponudi drži i bezalkoholne varijante svojih
najpoznatijih piva. Tako je uz Heineken 0.0, potrošačima dostupno
i Karlovačko 0.0.

Važan aspekt održivog poslovanja kompanije odnosi se i na
suradnju s dobavljačima i partnerima. Potpisivanjem Kodeksa
dobavljača svi dobavljači HEINEKENA Hrvatska potvrdili su da će
se zajedničko poslovanje temeljiti na integritetu i pravednosti,
poštivanju prava i digniteta svih ljudi, davanju prioriteta
zdravlju i sigurnosti te smanjivanju negativnog utjecaja na
planet.

Upravo ovo zadnje iznimno je značajno područje održivog i
odgovornog poslovanja HEINEKENA Hrvatska. Električna energija
koju kompanija koristi u proizvodnji dobivena je iz 100%
obnovljivih izvora, što uključuje i energiju proizvedenu radom
solarnih panela na krovu zelenog skladišta. Nadalje, kompanija
više od desetljeća radi na smanjenju vlastitog ugljičnog otiska,
pa je tako emisija CO2 u proizvodnji smanjena je za 52,7% u
odnosu na 2008. godinu. Nažalost, u odnosu na 2019. zabilježen je
blagi porast emisije za 4,7% po proizvedenom hektolitru piva zbog
poremećaja u procesu proizvodnje uzrokovanog pandemijom
koronavirusa. S druge strane, veliki uspjeh ostvaren je u
smanjenju komunalnog otpada, čija je količina po jedinici
proizvoda smanjena za čak 46% u odnosu na 2019. ili 96% u odnosu
na 2008. godinu.

Odlučnost u očuvanju rijeka i vodnih resursa dokazuju završetak
projekta izgradnje separatora ulja i pretakališta cisterni na
logističkim površinama, čime smo smanjili vjerojatnost da će
tekućine u slučaju nezgode isteći u rijeku Kupu. Uz to, u odnosu
na baznu 2008. godinu, HEINEKEN Hrvatska je u 2020. trošio 41%
manje vode za proizvodnju jedne litre piva.

“Pandemijska 2020. godina bila je izuzetno izazovna u svim
segmentima života i poslovanja. Unatoč tome, nastavili smo
provoditi naše projekte usmjerene na održivo poslovanje te smo
nužnim i brzim prilagodbama uspjeli ostvariti kvalitetne pomake u
gotovo svim područjima naše strategije. U tome nam je uvelike
pomogla podrška naših zaposlenika, partnera i potrošača, a
uvjerena sam da na putu zajedničkog stvaranja boljeg svijeta na
nju možemo računati i dalje”, poručila je Ljudmila Bratko Gašpić,
menadžerica korporativnih poslova u HEINEKENU Hrvatska.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest