Predstavnik stanare zgrade u Grabriku kaže da je privatnim kanalima uspio doći do direktora, ali ga njegovo objašnjenje nije umirilo
Otkako su radnici Gradske toplane otklonili kvar zbog kojega u
utorak nije bilo grijanja u gradskim četvrtima Luščić i Grabrik,
u srijedu je sustav grijanja trebao biti normalno uspostavljen.
To se, međutim, nije dogodilo, tvrdi nam predstavnik stanara
zgrade u Ulici Kralja Zvonimira 16 u Grabriku.
– Grijanje je pušteno, međutim nije na svojem optimumu. Dakle, ne
mogu reći da radijatori nisu topli, ali grijanje nije adekvatno,
odnosno nije kako je bilo prije kvara – govori predstavnik
stanara. Ne zna kakva je situacija u okolnim zgradama, pa priča
samo o svojem ulazu, jer ga susjedi zovu i kažu da je kod njih
isto.
Kaže da je to pokušao prijaviti i službama u Gradskoj toplani,
ali tamo nikoga ne može dobitti danima, sve od te srijede.
– Ne samo da im ne radi besplatni info broj 08000 200 179, već se
ne javlja nitko ni na fiksni 411-166. Preko nekih privatnih
kontakata sam uspio doći do direktora, koji mi je rekao da su
nedostupni zato što mijenjaju telefonskog operatera. Meni je to
apsurdno, da promjena u današnje vrijeme traje toliko dugo. Osim
toga, mogli su na internetskim stranicama objaviti neki treći
broj na koji bi građani mogli dojaviti ako se dogodi neki kvar
ili problem – žali se čovjek.
A što se tiče kvara, rečeno mu je da će pogledati podstanicu i
pokušati utvrditi u čemu je problem. Na pitanje kada, odgovoreno
mu je, kaže – ovih dana.
Objavit ćemo reakciju iz Gradske toplane čim nam ju
dostave.