Riječ je provjerenom hrvatskom dizajnu prilagođenom američkim potrebama, a američka stručna javnost ističe kako se radi o oružju koje 'ne laje, već grize na prvu'.
Specijalizirani američki mediji već danima ne prestaju hvaliti dugo očekivanu pušku za lov i samozaštitu naziva Hellion (Vražićak) čiji dizajn potpisuje karlovački HS Produkt, a koju na najvećem svjetskom tržištu civilnog oružja plasira američka tvrtka Springfield Inc, prenosi tportal.hr.
Jedan od vodećih američkih časopisa za oružje Recoil, koji se u tiskanom izdanju prodaje u 250 tisuća primjeraka, posvetio je Vražićku naslovnicu svojeg zadnjeg broja prozvavši pušku ‘hrvatskom senzacijom’.
U opsežnom prikazu ističe da je riječ o atraktivnoj puški, koja se temelji na provjerenom hrvatskom dizajnu prilagođenom američkim potrebama te da se radi o oružju koje ‘ne laje, već grize na prvu’.
Nova HS produktova senzacija, koristi NATO-v kalibar 5,56 milimetara, ima kapacitet 30 metaka te duljinu cijevi od 16 inča (40,6 cm). Ukupna duljina iznosi 28 inča (71 cm), težina 3,8 kilograma, a maloprodajna cijena joj je 1999 dolara.
Stručnjaci koji su isprobali Vražićka ocjenjuju da bi puška hrvatskog dizajna mogla preuzeti velik dio tržišnog kolača. No, iako je Hellion novi proizvod, američki recenzenti upućuju na to da nije riječ o inovacijama, već o usavršenoj civilnoj verziji jurišne puške VHS-2, a koja je postala hit na svjetskom tržištu.
Inače, suradnja HS Produkta i Springfielda traje već više od dva desetljeća. Karlovačka tvrtka potpisala je 2001. godine dugogodišnji ugovor s tom američkom tvrtkom koja svojim proizvodima opskrbljuje američku policiju, vojsku i FBI.
Budući da su HS Produktovi pištolji već pet puta proglašavani pištoljima godine na američkom tržištu, ne bi čudilo to da primat na izborima za najbolje puške preuzme i Vražićak iz Karlovca.