GOSTI ZADOVOLJNI

Turisti u 2021. vrlo dobro ocijenili Karlovac – najviše ocjene dobile atrakcije poput Aquatike, ali i gostoljubivi privatni iznajmljivači

Na vrhu se nalaze Aquatika i šetnica uz Koranu, Foginovo kupalište, Žitna Lađa, Franjevački samostan i Gradski muzej Karlovac.

Uz odlične fizičke pokazatelje turističkog prometa u gradu
Karlovcu ostvarene u 2021. godini vrlo dobra je i ocjena
kvalitete Karlovca od visokih 92/100, koja je ostala na istoj
razini unatoč povećanom broju turista. Zahvaljujući vrijednim
turističkim djelatnicima te gostoprimstvu Karlovčana čak 6330
gostiju u 2021. ocijenilo je kvalitetu u objektima IQM
Destination partnera.

Atrakcije grada Karlovca prikupile su uz privatne iznajmljivače
najveći broj recenzija, a ujedno i najviše ocjene, čak 94/100. Na
vrhu se nalaze Aquatika i šetnica uz Koranu, Foginovo kupalište,
Žitna Lađa, Franjevački samostan i Gradski muzej Karlovac.
Karlovcu je uz napredak u zadovoljstvu posjetitelja, cilj i
produženje boravka gostiju, a kvalitetan smještaj i visoka
profesionalnost privatnih iznajmljivača preduvjet su dobrim
recenzijama gostiju u segmentu smještaja.

O važnosti praćenja recenzija i osvještavanja kako nas vide gosti
iz projekta IQM Destination, koji s timom TZ Grada Karlovca
provodi projekt upravljanja destinacijom partneri ističu: “Trend
je u svijetu da se prije odluke o rezervaciji pregledavaju
recenzije, ali i odgovori vlasnika i managera na dosadašnje
osvrte gostiju te se tako dobije realna slika kvalitete. Sve su
to razlozi zašto inzistiramo kod naših dionika u destinaciji na
dobivanju što većeg broja recenzija i odgovaranju na svaki
komentar. Svjesni smo da imamo odličan marketinški alat koji nije
financijski ni vremenski zahtjevan ali je poticaj da nam gost
ostavi recenziju – porukom na pismu dobrodošlice, porukom na
računu, naljepnici na vidljivom mjestu”, izjavila je direktorica
Turističke zajednice grada Marina Burić.

IQM Destination izvještajem prikupljaju se komentari i recenzije
gostiju s brojnih svjetskih platformi poput Google maps-a,
Tripadvisora, Booking.com-a, Facebooka, Expedie. Ukupnim
analizama ocjena i komentara svaki dionik projekta dobije svoju
ocjenu online reputacije. Ocjena je ukupan dojam gostiju o
pojedinom subjektu, o njegovoj kvaliteti, usluzi, čistoći, odnosu
cijene i kvalitete i sl. Ukupnim ocjenama svakog mjerenog dionika
stvara se ukupna destinacijska ocjena kvalitete.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest