Na redovnoj godišnjoj skupštini Turističke zajednice grada
Karlovca usvojeno je Izvješće o izvršenju Programa rada
Turističke zajednice grada Karlovca za 2021. godinu te Izvješće o
radu direktorice. Članovi skupštine prihvatili su i Izvješće o
radu Turističkog vijeća u 2021. godini kao i Izvješće o nadzoru
Skupštine za 2021. godinu.
Prezentirani su ostvareni rezultati turističkog prometa u gradu
Karlovcu, struktura prihoda i rashoda prošle godine, aktivnosti
provedene na razvoju gastro proizvoda grada, manifestacija,
tematskih tura kao i analiza posjetitelja u Turističko
informativnom centru.
Također, predstavljeni su i rezultati komunikacijskih aktivnosti
na digitalnim kanalima turističke zajednice i analiza medijskih
objava a posebno su istaknuti uvedeni noviteti u komunikaciji
turističkih proizvoda destinacije u prošloj godini Blog Visit
Karlovac, novi promotivni materijal destinacije te nova događanja
Proljeće u Karlovcu, Subotom na Koranu i Kestenijada na Dubovcu.
Tijekom 2021. godine provedeno je ukupno 15 tematskih kampanja od
kojih su najveći doseg imale upravo one s gastro sadržajem te
kampanja Na pivo u Karlovac za koju je Turistička zajednica grada
dobila godišnju nagradu za inovativnost.
Inicijativa Turističke zajednice grada Karlovcu o objedinjavanju
više različitih sadržaja karlovačkog Adventa te prezentacija
istog na prigodnoj Adventskoj karti jedna je od najbolje
odrađenih aktivnosti u prošloj godini.
Najveći naglasak u izvješću stavljen je na upravljanje
destinacijom kroz provođenje projekta Integralnog upravljanja
kvalitetom IQM.
– Povezivanje s dionicima privatnog i javnog sektora te s
lokalnim stanovništvom najvažnija je aktivnost iz projekta IQM.
Iz toga proizlaze ideje, noviteti i sadržaji koje smo uveli u
2021. godini i koje nastavljamo razvijati i unaprjeđivati u
narednom razdoblju, rekla je direktorica Turističke zajednice
Marina Burić.
– Svi ciljevi operativnih aktivnosti zacrtani godišnjim Programom
rada turističke zajednice su ostvareni. Unatoč pandemiji
intenzivno se radilo na razvoju i unaprjeđenju turističkih
proizvoda destinacije, cjelogodišnjoj ponudi, umrežavanju i
otvorenosti dionika te povećanju vidljivosti grada. Rezultati
poslovanja obvezuju nas da u ovoj godini budemo još uspješniji,
izjavio je predsjednik Turističke zajednice, karlovački
gradonačelnik Damir Mandić nakon održane sjednice.