Očekuju, na osnovu informacija o globalnom kretanju cijena sirovine na burzi, da bi moglo doći do porasta cijena određenih proizvoda.
Zašto su odjednom Hrvati postali ludi za uljem i osnovnim
namirnicama čak se i može shvatiti s obzirom na situaciju, ali
slike da ljudi tovare doslovno paletu ulja u kolica
supermarketa baš i nisu normalne.
Novinare N1 je zanimalo imaju li
trgovački centri dovoljno ulja i ostalih namirnica te namjeravaju
li doista ograničiti kupovinu nekih proizvoda.
U odgovoru koji su dobili kažu da su Konzumove prodavaonice i
skladišta dobro opremljeni te da su za sve kupce i partnere
osigurali dovoljne količine svih proizvoda, pa tako i jestivog
ulja za normalnu kupnju i potrošnju. Potvrđuju povećanu potražnju
prethodnih dana, no, kažu nam, očekuju da će se ona ipak
normalizirati.
Sada bez ograničenja, nema potrebe za stvaranjem
zaliha
“Nikakve racionalne potrebe za stvaranjem zaliha nema, u ovom
trenutku nećemo ograničavati količinu kupnje. No, ako se
potražnja nastavi povećavati ovim tempom određena ograničenja bit
će potrebna. Zato još jednom našim kupcima šaljemo poruku kako i
ulja i svih drugih svakodnevno potrebnih proizvoda na zalihama
imamo dovoljno, u pandemiji smo svi skupa itekako dobro savladali
upravljanje opskrbom u izuzetno izazovnim okolnostima, i nadamo
se kako će i naši kupci prepoznati da nema potrebe za odstupanjem
od redovnih navika kupnje”, kažu iz Konzuma za N1.
Navode i da su u svakodnevnom kontaktu s dobavljačima te će
nastaviti pratiti daljnji razvoj situacije “kako bismo na sve
promjene na tržištu mogli pravovremeno reagirati, osigurati
neometanu isporuku robe i nastaviti nuditi kupcima sve potrebne
proizvode u našim prodavaonicama”.
Moglo bi doći do porasta cijena
Očekuju, na osnovu informacija o globalnom kretanju cijena
sirovine na burzi, da bi moglo doći do porasta cijena određenih
proizvoda.
“Unatoč tome, naši kupci su nam prioritet te smo u Konzumu
prilikom najave snižavanja PDV-a i prije stupanja na snagu te
odluke snizili cijene proizvoda na našim policama. Na
maloprodajne cijene i dalje primjenjujemo samo rast nabavnih
cijena, a u velikom broju slučajeva odričemo se i dijela marže,
sve kako bi utjecaj rasta cijena, koji se na nas prelijeva zbog
globalnih kretanja, na krajnje kupce bio što manji”, kažu iz
Konzuma za N1.