Od početka ožujka Revoz je već prešao na jednosmjenski rad. Djelomično je to bilo zbog završetka projekta Smart. Padu proizvodnje prilagodili su i broj zaposlenih smanjivši ih za oko 450.
Zbog nedostatka poluvodiča slovenski Revoz, u vlasništvu
Renaulta, na sedam dana zaustavio je proizvodnju, a posao kod
kuće sada čeka 1.450 radnika, piše Poslovni dnevnik, a među
njima ima i onih koji dolaze s područja Karlovačke
županije.
Kako navode iz tvrtke, oni se, kao i cijela automobilska
industrija, suočavaju s velikim problemima u opskrbi
elektroničkim dijelovima. Zbog toga je poslovanje otežano, ima
mnogo izmjena plana proizvodnje, no nije jasno što će biti u
budućnosti.
Od početka ožujka Revoz je već prešao na jednosmjenski rad.
Djelomično je to bilo zbog završetka projekta Smart. Padu
proizvodnje prilagodili su i broj zaposlenih smanjivši ih za oko
450.
Blaž Poženel, glavni urednik Motorevije AMZS, kaže za24ur.com da
je zabrinut.
”Obično je Revoz imao planove što će raditi barem nekoliko godina
unaprijed. Sada već neko vrijeme šute i prema njihovim porukama
nemaju tu informaciju ili ne znaju na kojim će automobilima
raditi”, dodao je Poženel.
Iz Revoza kažu da “ne mogu dati konkretne podatke o izgledima za
budućnost jer je stanje vrlo neizvjesno, uglavnom zbog opskrbe
poluvodičama i globalnog restrukturiranja automobilske
industrije”.
”Renault će prvo htjeti sačuvati svoj proizvodni kapacitet u
Francuskoj”, tvrdi Poženel.