Stručni skup i prezentaciju o kulturi piva i točenju podržalo je Karlovačko pivo.
Trgovačko-ugostiteljska škola Karlovac bila je domaćin skupa za strukovne nastavnike u turizmu i ugostiteljstvu iz cijele Hrvatske, tijekom kojeg je održana prezentacija o kulturi piva i točenja u suradnji s Karlovačkim pivom i stručnjacima iz HEINEKENA Hrvatska.
Trening menadžer u prodaji Damir Fluka te specijalist za ugostiteljstvo Tomislav Ćunko prezentirali su novosti i trendove u pivskoj industriji te proveli nastavnike iz cijele Hrvatske kroz korake savršenog točenja piva. Tijekom prezentacije naglasili su važnost pružanja najboljeg mogućeg iskustva pivoljupcima, za što je potrebno znati više o samom točenju i kulturi piva općenito.
Skup je imao za cilj upoznati nastavnike ugostiteljskih škola s novostima o vrstama i serviranju pića te im omogućiti stjecanje novih iskustava u pripremanju barskih mješavina i rukovanju barskim inventarom i opremom.
Ravnatelj Trgovačko-ugostiteljske škole Karlovac Damir Pleša tim povodom je izjavio kako ovakvi skupovi i prezentacije pridonose popularizaciji ugostiteljske struke, konobarske specifično, a istovremeno olakšavaju kontakt s budućim poslodavcima i kontinuirani prijenos znanja.
– Konobari i ostali ugostiteljski djelatnici ključni su za uspjeh hrvatskog turizma, ali su i iznimno deficitarni na tržištu rada pa kontinuirana edukacija njihovih nastavnika predstavlja korak u pravom smjeru, dodao je Pleša.
Stručni skup i prezentaciju o kulturi piva i točenju podržalo je Karlovačko pivo.
– Ugostitelji i konobari su ključan dio dobrog pivskog iskustva pa nam je zadovoljstvo sudjelovati u kontinuiranoj edukaciji nastavnog osoblja. Posebno nam je drago što smo imali priliku to učiniti u Karlovcu gdje proizvodimo naše Karlovačko pivo i u kojem smo među svojima još od 1854. godine, izjavila je Ljudmila Bratko Gašpić, menadžerica korporativnih poslova HEINEKENA Hrvatska.