CIJENE RASTU

Jeste li dobili obavijest operatera o poskupljenju usluge? Imate pravo na besplatni raskid ugovora

Pixabay.com

Cijene usluga rastu korisnicima A1 operatera, ali i Telemacha

Korisnici A1 Homebox usluge dobili su obavijest o povećanju
cijene usluge za 20 kuna. Podizanje cijene opravdavaju
poboljšanjem usluge, stabilnijim internetom i “sve većom
količinom interneta” (ma što to značilo), a sve to zahtijeva
povećanje ulaganja. Pritom, zbog situacije na tržištu i
poskupljenja energenata, dodatno se povećavaju troškovi
poslovanja te je povećanje cijena, kažu, bilo neizbježno, piše
DalmacijaDanas.

U poruci stoji kako korisnik ima pravo na raskid ugovora bez
naknade do 30.06.2022. godine. A isti će te odgovor dobiti i od
njihove službe za korisnike na besplatnom telefonu.

Osim A1, cijene od početka srpnja rastu i Telemach korisnicima
mobilnih pretplatničkih paketa koje su za aktivaciju dostupne od
ožujka 2021. godine.

“Od 2020. do 2022. nismo mijenjali cijene usprkos tržišnim
poremećajima uzrokovanim pandemijom i zatvaranjem gospodarstva.
Sada, od 1. srpnja 2022., naši najprodavaniji mobilni paketi
obogaćuju ponudu novim uslugama, te povećavaju iznos mjesečnih
naknada u rasponu 3-8 kn (PDV uključen). Svi ostali mobilni
paketi, kao i paketi mobilnog interneta, također povećavaju iznos
naknada u istom rasponu. Prosječna stopa povećanja naknada tako
je 3,95%, značajno ispod stope inflacije, čime nastavljamo
omogućavati sadržajno i cjenovno najizdašniju ponudu na tržištu”,
navode u Telemachu.

HAKOM na svojim stranicama navodi pak da su od 1. siječnja 2020.
operatori obvezni omogućiti raskid pretplatničkog ugovora na isti
način na koji omogućavaju sklapanje ugovora (npr. elektroničkim
putem, putem telefona…) i to bez uvjetovanja načina raskida
ugovora načinom sklapanja istog (npr. ako operator korisnicima
omogućava sklapanje ugovora putem telefona, onda mora omogućiti
raskid ugovora putem telefona i korisniku koji je ugovor sklopio
u poslovnici operatora). Ujedno operator mora u općim uvjetima
poslovanja navesti sve načine na koje korisnik može raskinuti
ugovor te dokumentaciju (podatke) koja je potrebna za
identifikaciju korisnika.

Kako DalmacijaDanas saznaje, i
Hrvatski telekom se sprema objaviti povećanje cijena svojih
usluga. Za koliko, još nije poznato. Time se zatvara krug
besmislenosti raskidanja ugovora s teleoperaterima.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest