Projekt "Karlovačka županija za inkluzivne škole" provodi se od 2014. godine.
Ove godine u sklopu projekta “Karlovačka županija za inkluzivne
škole” osigurat će se pomoćnici u nastavi i stručni
komunikacijski posrednici za 47-ero učenika osnovnih i srednjih
škola, kojima je županija osnivač. Za projekt je iz Europskog
socijalnog fonda osigurano 2 milijuna kuna, javljaju iz
Karlovačke županije kao i da su danas potpisani ugovori.
Još je milijun i pol kuna osigurano za projekt kojeg su Udruga
Radost iz Ogulina, udruga Zvončići i Udruga osoba s invaliditetom
Karlovačke županije prijavile putem Javnog Poziva Ministarstva
znanosti i obrazovanja. U sklopu tog projekta, svoje će pomoćnike
dobiti još 31 učenik.
Pomoćnici u nastavi uoči početka nove školske godine prošli su
edukaciju, kako bi učenicima mogli pružiti što kvalitetniju pomoć
i potporu.
Karlovčanka Sanja Milek, koja već ima iskustva u radu s djecom,
kaže da se veseli novom poslu.
– Edukacija je jako kvalitetna i poučna. Još ne znam kome ću biti
pomoćnik, ali uistinu se veselim što ću nekom djetetu biti
potpora da ostvari svoj puni potencijal. To je nešto što i mene
ispunjava, rekla bih da će biti na obostranu korist, istaknula je
buduća pomoćnica u nastavi Sanja Milek.
– Želim sretan i uspješan početak nove školske godine svim našim
učenicima, a osobito onima s teškoćama i njihovim pomoćnicima,
takozvanim asistentima. Zahvaljujući ovom projektu djeca dobivaju
mogućnost da ostvare svoj puni potencijal, a uloga pomoćnika u
nastavi pritom je nezamjenjiva, poručila je županica.
Svima koji će na ovaj način sudjelovati u projektu i pomagati
učenicima, zahvalila je zamjenica županice Vesna Hajsan Dolinar.
– Da nema ovog projekta, da nema vas koji pomažete djeci da prate
nastavu, mnoga bi djeca bila zakinuta za školovanje u svojoj
sredini. Ovako, djeca ostaju u svojim obiteljima, pohađaju školu,
a korist je višestruka, jer se i druga djeca uče prihvaćanju
različitosti i razvijaju empatiju, rekla je Hajsan Dolinar.
Projekt “Karlovačka županija za inkluzivne škole” provodi se od
2014. godine. Zahvaljujući njemu djeca s teškoćama dobivaju
sustavnu i neposrednu pomoć u praćenju nastave i savladavanju
gradiva, ali i u socijalizaciji.