“Zeleno srce Hrvatske”, jedna od destinacija pilot projekta PPS
destinacije, koji naglasak stavlja na pred i post sezonu, već se
u prvoj godini pokazala kao pun pogodak. Karlovac, Ozalj i Ribnik
zajedničkim su snagama predstavili svoj turistički potencijal i
mogućnosti tržištu i ostvarili odlične rezultate. Broj turista i
noćenja u Karlovcu već je u prvih 10 mjeseci obilato premašio
brojku iz cijele prošle godine, a sama destinacija izazvala je
pozornost ne samo domaćih već i stranih turista – turistički
časopisi i magazini diljem svijeta imali su reportaže novinara s
ove destinacije te ukazali strancima na sve što nudi šira
karlovačko-ozaljska regija.
Svojevrsna kulminacija ovogodišnjih aktivnosti bila je
manifestacija “Rujan u srcu Hrvatske”, uz odlično posjećen
karlovački “Vikend na Dubovcu”, atraktivnu i također dobro
posjećenu ozaljsku “Zlatnu kap” s vinobusom koja je predstavila
bogata ozaljska vinogorja te gastronomsko-turistički spektakl u
Jaškovu uz izradu štrudle za Guinessovu knjigu rekorda.
U sljedećoj godini planira se nastavak svih započetih aktivnosti,
kao i nova predstavljanja, među kojima su turistički sajam u
Zagrebu te specijalizirani sajam za aktivni odmor u Ljubljani.
Kao četiri osnovne djelatnosti, za koje su osnovani i proizvodni
timovi, odabrani su cikloturizam, kulturni turizam, aktivni odmor
te vino i gastronomija.
KAportal.hr