GDJE JE ZAPELO?

Umirovljeniku mjesecima nisu stizali računi za telekom i RTV, a uredno su poslani. U poslovnici pošte pojasnili mu kako nije jedini?

Patrik Macek/PIXSELL

Kako bi ubuduće oca poštedio mogućih briga oko toga ''hoće li mu isključiti telefon'', preuzeo je na sebe plaćanje njegovih računa putem internetskog bankarstva

Redakciji
Net.hr
požalio se sin umirovljenika iz Vukovara kojem već
mjesecima ne stižu računi za telekom usluge, kao i za RTV
pristojbu. Račune podmiruje čim primi mirovinu u pošti, no,
na upit u poslovnici zašto mu poštar uobičajeno nije donio račun,
kazali su mu da nije jedini i da je takvih slučajeva još
puno. 

Strahuje da mu zbog tuđeg propusta ne zaračunaju zatezne kamate
ili čak isključe fiksni telefon, jer mobilnog nema. Od operatora
je dobio odgovor da su računi uredno poslani te da se ostale
upite obrati Hrvatskoj pošti.

Tragom ove priče,
Net.hr
obratio se službi za odnose s javnošću Hrvatske pošte
ne bi li saznali gdje je zapelo s dostavom računa kao i imaju li
saznanja o eventualnom kašnjenju isporuke poštanskih pošiljki,
kao i koji su razlozi tome.

Iz Hrvatske pošto odgovorili su kako nije bilo kašnjenja u
dostavi u protekla dva mjeseca te kako kontrolom ostatka
pošiljaka nije utvrđeno prekoračenje roka te do sada nisu imali
prigovora na dostavu u navedenom naselju. 

No, iz pošte napominju kako u navedenom naselju dio korisnika ima
istaknute stare, odnosno neispravne adrese i kućne brojeve. 

– Poštari koji su na zamjeni ne poznaju teren i korisnike nego se
pri dostavi vode isključivo adresom koja je navedena na pošiljci
što posljedično može rezultirati vraćanjem pošiljaka pošiljatelju
ili dostavom koja traje dulje od predviđenog, stoji u odgovoru.

Na pitanje hoće li preuzeti eventualni trošak zateznih kamata ili
privremenog isključivanja telefonskih uređaja zbog neplaćenih
računa, ako se utvrdi da nisu na vrijeme dostavljeni korisnicima,
u Hrvatskoj pošti odgovoraju da u slučaju njihove
odgovornosti korisnik ostvaruje pravo na naknadu štete. 

Umirovljeniku iz Vukovara su naknadno poštom stigli zaostali
računi telekomunikacijskog operatera, a uz njih i opomene zbog
kašnjenja u plaćanju, iako se kućni broj nije mijenjao, kao ni
adresa i uredno stoje desetljećima na vidljivom mjestu. 

Kako bi ubuduće oca poštedio mogućih briga oko toga ”hoće li mu
isključiti telefon”, sin je preuzeo na sebe plaćanje njegovih
računa putem internetskog bankarstva.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest