NIJE JEDINI?

Vedranove muke! Prije tri godine kupio je novi auto. Od tada je na popravku, a zadnji servis…

foto ilustracija - Pixabay.com

Vedran kaže da gubi cijele dane na šlepanje automobila u servis.

“Prvi problemi krenuli su nakon pola godine, auto je bio na
popravku. Vraćen je drugi dan, opet se nakon tri dana pokvario i
bio je 40 dana na popravku. Elektronika. Oni isto ne kažu što je
u pitanju, sve je to neka elektronika. Pali se stalno tih četiri
pet kontrolnih lampica, provjerite kočnice, start-stop…”,
započinje svoju priču Vedran iz Novske koji je prije
tri godine kupio automobil francuskog proizvođača za sebe i
trudnu suprugu.

Međutim, od tog sretnog dana prije tri godine do danas, automobil
je prešao svega 20.300 kilometara.

Razlog?

Unatoč popravcima, kvar se uporno javlja pa automobil vrijeme
uglavnom provodi na servisu.

“Servisni intervali su sada 60 dana, prije toga je bilo 40 dana,
a prije toga 60 dana, pa 25 dana. Ukupno, u ove tri godine auto
je proveo jedno šest do sedam mjeseci na servisu sigurno”,
izračunao je Vedran.

“Sad je na popravku od 3. srpnja. Već dva mjeseca. Nije ni to
problem”, dodaje Vedran pomirljivo, “nego cijeli dan izgubim da
odem po auto i onda u povratku se opet popale sve lampice. Opet
zovem vučnu službu, vratim se nazad u servis. Kazali su da nešto
nije uredu, da je kvar koji se neće moći popraviti. Nisam dramio.
Sve je uredu. Ali uvijek jedno te isto.”

Čak su mu kazali, prepričava nam, da će automobil doći pogledati
inženjer iz inozemstva, koji bi trebao znati otkloniti kvar.
Međutim, 40 dana je prošlo, a od inženjera ni traga ni glasa.
Automobil je Vedranu vraćen unatoč tome kako se, napominje naš
sugovornik, ne bi probio zakonski rok u kojem automobil smije
biti na servisu.

Sve je to Vedran strpljivo izdržao međutim, pri povratku sa
zadnjeg servisa kap je prelila čašu.

‘Imate neke dijelove ovdje…’

“Vraćao sam se kući iz servisa, napravio 30 kilometara. I opet
kvar. Čekao sam vučnu službu. Kad je čovjek iz vučne otvorio
gepek kazao je: ‘Imate nekih dijelova ovdje. To mora biti na
motoru, to ne smije biti u gepeku.’ Ja sam prvo mislio da su to
neki njihovi dijelovi ostali, ali oni su meni dali auto s pola
mojih dijelova u gepeku. Ajde još zaštitne plastike, ali filter
zraka, neke cijevčice…to sve mora biti na motoru”, prepričava nam
Vedran.

“Nije bilo ni isprike. Oni su se sjetili da su to zaboravili
montirati. Nema isprike, nema ničega. I ono što me najviše
zaboljelo, vrate mi auto i u prepucavaju se oko toga je li
mehaničar kriv, da oni imaju puno posla, i onda im izleti da nisu
auto ni popravili. A bio je dva mjeseca kod njih”, govori Vedran,
dodajući da želi upozoriti javnost na ovakve slučajeve. Nije
jedini, kaže. Ima još ljudi koji su nezadovoljni uslugama
navedenog servisa.

Vedran kaže da gubi cijele dane na šlepanje automobila u servis.
Tu su i troškovi cestarine kada automobil pokupi sa servisa i
krene prema kući pa na pola puta mora stati i čekati vučnu službu
jer se kvar ponovno pojavi.

Više pročitajte na Net.hr-u.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest