KONAČNO

Dobre vijesti za kupce: IKEA najavila spuštanje cijena zbog pada inflacije

Marko Prpic/PIXSELL

Najveći svjetski trgovac namještaja najavio je spuštanje cijena. Iz IKEA -e smatraju da dolazi do slabljenja inflacije te zbog toga uvode svoju staru praksu niskih cijena i namještaja dostupnog svima. Ove godine dobit im je porasla za 6,6 posto, a suprotstavili su se trendu smanjivanja broja trgovina

Švedska kompanija koja je najveći svjetski trgovac namještajem
najavila je snižavanje prosječnih prodajnih cijena svog
namještaja. Razlog tome je smanjivanje troškova te stabilizacija
dobavnih lanaca.

Prodaja najvećeg svjetskog trgovca namještajem porasla je za 6,6
posto do kraja kolovoza, no samo zahvaljujući višim cijenama
budući da su se količine smanjivale, javlja Poslovni dnevnik.

Tijekom pandemije Covida 19, Ikea je bila prisiljena dio
troškovnog udara prenijeti na kupce jer su ih viši troškovi
sirovina i transporta prisilili ne to.

“Ovo su vremena da se vežete. Vožnja u sljedećih nekoliko godina
neće biti mirna. Ono što vidim za ovu godinu je da su kupcima
zbog kamatnih stopa pred izazovom. Stoga smo snižavali naše
cijene, svako tržište ulaže u niže cijene”, objašnjava Jesper
Brodin, izvršni direktor glavnog Ikeinog trgovca na malo, Ingka.

Iz Ikee ističu da se trend naglog povećanja cijena inputa
posljednjih godina preokreće što švedskom gigantu otvara prostor
da počne snižavati vlastite visoke cijene i ponovno u ponudu
vrate sve proizvode nakon razdoblja slabe dostupnosti uzrokovanog
problemima u globalnim opskrbnim lancima. Priznaju su da nisu
sigurni hoće li taj potez pomoći u poticanju potrošačke potrošnje
s obzirom na to da se niz zemalja suočava s prognozama recesije.

Ikea se suprotstavlja trendu koji je prisutan zadnjih nekoliko
godina, a to je smanjenje broja trgovina pod upravljanjem. Ingka,
koja upravlja s 537 trgovina različitih veličina, otvorila je 60
novih lokacija prošle godine uključujući one u središtu
Kopenhagena, Madrida i San Francisca, kao i niz dostavnih
centara. Broj posjeta njezinim trgovinama porastao je za sedam
posto. Ikea ih sve više koristi kao centre za isporuku i
logistiku svog internetskog poslovanja.

U posljednjih pet godina švedska korporacija prošla je opsežnu
transformaciju, odmaknuvši se od puke ponude velikih trgovina
izvan gradova prema konceptu više trgovina u gradskim središtima
i nudeći širu lepezu usluga poput dostave, montaže i planiranja.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest