NOVINE

Karlovačka županija pokrenula vlastitu tiskovinu – zove se “In medias res” i iz nje sve pršti od optimizma

Prvi broj posvetili su ogulinskom području.

Karlovačka županija odlučila je izdavati novine, a prvi broj, još “vruć” iz tiskare, novinarima je na tradicionalnom Božićnom druženju u petak podijelila županica Martina Furdek Hajdin. Nazvali su ih “In medias res – novine Karlovačke županije”. Rekla je da im je želja doprijeti do onih koji možda nisu u prilici koristiti se internetskim medijima.

– U vremenu kada se sve događa jučer, kada je vijest za nekoliko sati već stara, a na društvenim mrežama sve se doznaje u realnom vremenu, pokušali smo za kraj godine sažeti sve ono što se u našoj županiji događalo proteklih 12 mjeseci – piše između ostalog u uvodniku.

Na tiskovini magazinskog formata na 36 stranica nema imena nakladnika, ne znaju se autori (pretpostavljamo da su to osobe zadužene za odnose s medijima iz Ureda županice), ne zna se naklada ni točan period izlaženja, ali zato ima jako puno optimizma, koji pršti iz svih naslova, pa je po tom pitanju “Karlovački tjednik” dobio dosta oštru konkurenciju. Evo nekih: “Molinarijev most: Snovi se ipak ostvaruju!”, “Saborsko – tko hoće raditi, posla ima”, “Karlovačka županija je najposjećenija turistička destinacija u kontinentalnoj Hrvatskoj, poslije grada Zagreba”, “Crkva u Oštarijama – nismo mogli ni sanjati ovakvu obnovu”, “Fond solidarnosti – Karlovačka županija odradila izvrstan posao!”.

No, nećemo biti previše kritični, jer su kolege uložile značajan trud, spomenimo zato dobar intervju s ogulinskom pedijatricom dr. Marinom Kojčin, reportažu iz Područne škole Skradnik, koji očito nemaju često priliku završiti u pravim medijima, kao i priču o obitelji Šupica iz Plaškog koja se bavi proizvodnjom keramike pekući je u tradicionalnoj japanskoj peći – anagami. Na zadnjoj stranici županica Martina Furdek Hajdin čestita svima sretan Božić!

Sve u svemu, nije ovo medij, zamislite internetske stranice Karlovačke županije, obogaćene s nekoliko pozitivnih životnih priča, pa sve to isprintano na već pomalo zaboravljenom papiru. Tiskovina bi se trebale dijeliti po portama institucija, javnim objektima, kafićima i frizerajima.

I na kraju, sretno kolegama, nadamo se da će njihov projekt preživjeti sljedeću, “superizbornu” godinu.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest